Led til fluval edge?

I dag klarte jeg å miste pæra i fluval edgen nedi akvariet, og siden det er kommet vann inni den, tør jeg ikke sette den i igjen og se om den funker. Vann+strøm er ikke helt god kombi :P Den har sikkert løsna gradvis når jeg har åpna den opp og igjen i over ett år uten å tenke på pærene. Men da trenger jeg jo ny. Sikkert like greit å bytte begge to nå uansett. Men så lurer jeg på hva jeg skal kjøpe. Noen som har tips om pærer jeg kan kjøpe til edgen? Det er jo 10W som står i orginalt, men lurer litt på om jeg skal prøve meg på led isteden. Hvordan trives plantene med at jeg bytter til ledlys? Noen spesiell type led jeg bør gå for? Konkrete tips? Hadde vært greit med noe jeg bare kan gå i butikken og kjøpe i morra.

10W blir vel litt over 1,5? Hva annet bør jeg se etter?

Hva med disse?
Kan jeg bare bytte dem ut med noe sånt? 2,2 W. Tåler de det uten at jeg gjør noe mer med det? Bare ser litt rundt nå. Vil helst slippe å bestille (neida, finnes ikke utolmodig :P )
Siden du ikke er utålmodig er nok denne det rette for deg
Har selv prøvd led fra Clas Ohlsen, Det ble ingen suksess her hos meg, og ikke ble det noe bedre lys heller. Er nå back too basic. Men finner du noe som fungerer så legg det gjerne ut her på nettet.
Donald
Siden du ikke er utålmodig er nok [URLBLOCK1] det rette for deg ;-)

Med frakt koster de £ 54,99. Det tilsvarer 500 kroner det, så ikke veldig aktuelt Det er dobbelt så mye i fraktkostnader som pærene koster. Det må da gå an å få tilsvarende billigere?

Så claes ohlson er ikke bra til akvariebruk altså. Noen bedre forslag?
Hei.

Jeg kjøpte disse fra ledwholesalers.com
Brightest MR11 12 V 10 SMD LED Wide Angle 3100K to 3400K.

Disse fungerer kjempebra. Pr stk. $6.99 . 2 stk. med frakt $19.32
Er out of stock nå, men kommer sikkert på lager snart vil jeg tro.

Siden du er redd for å betale frakt, så må være midt i blinken for deg de har gratis frakt... hehe Jeg har handlet litt forskjellig derifra, det virker og er greit nok. Men utseendet og følelsen når du tar i det er billig plastikk. Før så hadde jeg det ofte innen 1-2 uker, nå tar det dessverre somregel 3-4 uker før det kommer. Får somregel sporingsnummeret dagen etter, men det blir ikke postet før etter nærmere 2 uker, også går det 1-2 uker i frakt.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap