Rimelig?

Jeg er student, og har økonomi deretter, men klør i fingra etter å få laget noe mer dekor/annet dekor til akvariet.

Noen som vet om rimelige løsninger?
Alt fra huler, til andre morsome ting. Utvendig bakgrunn er også av intr.
Kjøp akvariesilikon og ta deg en tur ut i naturen, gjerne i bekker o.l.
Finner mye fin stein å lage huler av der
akvariekjellern har billige røtter, men så får man heller ikke se røttene for kjøp. (men frakt er dyrt så skal du ha noe der så kan du også kjøpe flere ting samtidig)

Kokosnøtter! Jeg syns kokosnøtter jeg kjempefine i akvarier. På europris har de slike med fuglemat inni til en ok pris. Disse har også tre store hull! Jeg brukte å plante mose elller en anubias i ett av hullene, mens ett sto ned mot sanden.

Fuglematen skraper du bare ut, (tar litt tid) så skrubbet jeg og vasket kokosnøtten med kokende vann en god stund. Mest bare for å få bort talgen fra fuglematen.

Utvendig bakgrunn kan du bruke sort filt, søppelsekk for eks?
I DIY-forumet til AquaticPlantCentral er det mye å finne, linker til forskjellige emner i første post. For eksempel hvordan en finsk trollmann har laget røtter og stein av nesten ingen ting. Har litt på følelsen av at han kanskje er involvert i kulissebygging...
Grapejuice
akvariekjellern har billige røtter, men så får man heller ikke se røttene for kjøp. (men frakt er dyrt så skal du ha noe der så kan du også kjøpe flere ting samtidig) Kokosnøtter! Jeg syns kokosnøtter jeg kjempefine i akvarier. På europris har de slike med fuglemat inni til en ok pris. Disse har også tre store hull! Jeg brukte å plante mose elller en anubias i ett av hullene, mens ett sto ned mot sanden. Fuglematen skraper du bare ut, (tar litt tid) så skrubbet jeg og vasket kokosnøtten med kokende vann en god stund. Mest bare for å få bort talgen fra fuglematen. :) Utvendig bakgrunn kan du bruke sort filt, søppelsekk for eks?

Jeg har røtter, og har hult ut kokosnøtter selv. Men stein huler og bakgrunner trenger jeg. Søppelsekk går jo faktisk an. Har blå spray, som jeg kan spraye den med, så blir bakgrunnen blå
Har du sett artikkelsamlingen her på AF? Både under "Innredning" og "Gjør-det-selv" kan du få noen tips.
Det er artig å lage ting selv, og så får du et personlig preg over innredningen. Så vi vil gjerne se hvordan det blir etter hvert
Lenker til et par bakgrunn-tråder også.

En med mange forslag

Og tante Astrids gråpapirprosjekt fra post ti, men hele tråden er jo om innredning så det kan godt være det er noe annet lurt hun har drevet med også....
Kristin T- Shiramor
Har du sett artikkelsamlingen her på AF? Både under "Innredning" og "Gjør-det-selv" kan du få noen tips. Det er artig å lage ting selv, og så får du et personlig preg over innredningen. Så vi vil gjerne se hvordan det blir etter hvert ;-)

Har sett på de såvidt, ja Legger ut bilder etterhvert Så ligger det en del bilder allerede i min personlige tråd
Tilfeldig bekjentskap
© Amanda Nagell
Reklame for plussmedlemskap