Rimelig?

Jeg er student, og har økonomi deretter, men klør i fingra etter å få laget noe mer dekor/annet dekor til akvariet.

Noen som vet om rimelige løsninger?
Alt fra huler, til andre morsome ting. Utvendig bakgrunn er også av intr.
Kjøp akvariesilikon og ta deg en tur ut i naturen, gjerne i bekker o.l.
Finner mye fin stein å lage huler av der
akvariekjellern har billige røtter, men så får man heller ikke se røttene for kjøp. (men frakt er dyrt så skal du ha noe der så kan du også kjøpe flere ting samtidig)

Kokosnøtter! Jeg syns kokosnøtter jeg kjempefine i akvarier. På europris har de slike med fuglemat inni til en ok pris. Disse har også tre store hull! Jeg brukte å plante mose elller en anubias i ett av hullene, mens ett sto ned mot sanden.

Fuglematen skraper du bare ut, (tar litt tid) så skrubbet jeg og vasket kokosnøtten med kokende vann en god stund. Mest bare for å få bort talgen fra fuglematen.

Utvendig bakgrunn kan du bruke sort filt, søppelsekk for eks?
I DIY-forumet til AquaticPlantCentral er det mye å finne, linker til forskjellige emner i første post. For eksempel hvordan en finsk trollmann har laget røtter og stein av nesten ingen ting. Har litt på følelsen av at han kanskje er involvert i kulissebygging...
Grapejuice
akvariekjellern har billige røtter, men så får man heller ikke se røttene for kjøp. (men frakt er dyrt så skal du ha noe der så kan du også kjøpe flere ting samtidig) Kokosnøtter! Jeg syns kokosnøtter jeg kjempefine i akvarier. På europris har de slike med fuglemat inni til en ok pris. Disse har også tre store hull! Jeg brukte å plante mose elller en anubias i ett av hullene, mens ett sto ned mot sanden. Fuglematen skraper du bare ut, (tar litt tid) så skrubbet jeg og vasket kokosnøtten med kokende vann en god stund. Mest bare for å få bort talgen fra fuglematen. :) Utvendig bakgrunn kan du bruke sort filt, søppelsekk for eks?