Monsterfish tank bygging

http://youtu.be/KWHSbu6kLwk sinnsyk rått akvarium snakker om større størst hehe, noen som har lyst og gå løs med en grave maskin :P lurer på hva dette hadde kostet i norge, vet ka eg hadde gjort vis eg vant på eurolotteriet hehe :P
Plussmedlem
Gammel video som er lagt ut på forumet her mange ganger.....
milo
Gammel video som er lagt ut på forumet her mange ganger..... ;-)

då så hehe tenkte og lufte ann ut siden euro-lotteri premien begynner og bli høy kansje vinneren har råd til bygge :P
Plussmedlem
Let deg videre på Monsterfishkeepers, så vil du finne mye kult. Det karet du henviste til er jo egentlig ganske kjedelig bortsett fra størrelsen, han har ikke gjort så veldig mye ut av det... Tenk hva han KUNNE gjort ut av noe sånt....
milo
Let deg videre på Monsterfishkeepers, så vil du finne mye kult. Det karet du henviste til er jo egentlig ganske kjedelig bortsett fra størrelsen, han har ikke gjort så veldig mye ut av det... Tenk hva han KUNNE gjort ut av noe sånt....

Det der blir som å kjøpe seg en Lamborghini for så sette 14" stålfelger på den, skikkelig trist finish
milo
Tenk hva han KUNNE gjort ut av noe sånt....

Det tenker jeg OFTE med sånne monsterbygg tråder

Folk tar seg råd og tid til å bygge kar på titusenvis av liter.. og så har de bar bunn og en sliten rot dumpa tilfeldig midt nedi..

Så fyller de på med en fiskesuppe av rå fisk ingen andre kan ha ..men som 'slår hverandre ihjel' for det blir så mange av dem

tenk et 20.000 liters kar med RÅ aquascaping, masse høye planter ..og en tometers Arrowana da..
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap