Hvor selges det billigst glass?

Hvor kjøper dere glass til sevbygging? Tenker glass for 400 450l akvarium primært
Plussmedlem
Lønner seg ikke å bygge selv med mindre det er spesialmål. Og billigst glass, tja.... Vidar Alexander....
Det er da ikke kjedelig å kjøpe glass av Vidar-Alexander?
Han er etter det eg vet den billigste i Norge på glass, og han er også en fagmann og akvarist.

Dersom du er ute etter akvarier på spesialmål vil eg anbefale deg å kontakte Akvariekjelleren. Kyrre har levert flere svært prisgunstige reoler til meg.

Eg ville også sjekket akvarieudstyr.dk. De fører enkelte uvanlige mål på akvarier.
kai
Ok så kjedelig da:-)


Ser du er helt ny på forumet. Dette er vel kanskje en av årsakene til at "det skulle være kjedelig" å kjøpe glass av Vidar Alexander. For de som har fulgt med i innleggene hans, er der ikke mye "kjedsomhet". Det er neppe noen her på forumet som har mere peiling på glass enn han!

Er også enig med Donald ang. Akvariekjelleren. Har eget glassverksted i kjelleren og yter topp service.

Men - nå bor jo du i Bodø, og med denne geografiske beliggenheten er det vel lite praktisk å kjøpe glass her nede i Sør. Det finnest sikkert noen gode glassmestre lengere Nord.


- Tore -

Plussmedlem
Tvilsomt om "kjedelig-kommentaren" gjelder Vidar-Alexander ...
Det var vel kommentar til: Lønner seg ikke å bygge selv med mindre det er spesialmål.
Ja kjedelig kommentaren var såklart ment i retning av at det er dyrere å lage selv enn å ljøpe ferdig vare..
Plussmedlem
Det sier seg vel nesten selv at de som kjøper glass i store kvanta får mye bedre priser enn de som kun kjøper en gang eller 2 i livet og i så små kvanta at det nesten er mer bry enn penger....
Joda men stort sett når det kommer til ting som kan monteres/bygges selv så er det billigere enn å kjøpe det ferdig bygd...
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap