Kokosnøtt som har vore brukt til fuglemating...i akvariet?

I butikken får ein kjøpt heile kokosnøtter som det har blitt putta fuglemat i (sånn meisebolleaktigt); kan dei brukast som hóler til botnfisk? Tenker sjølvsagt å koka dei. Når fuglane har tømt dei so virkar dei veldig praktiske til akvariet. Dei er jo ferdig uthóla so ein slepp alt styret med å drepe kokosnøtta sjølv, i tillegg til at dei har 2 opningar. Er dette ein god idé eller berre latskap?
No problem...har brukt det i lange tider,kok og rens!
Flott Grev du ned halve nøtta eller sagar du dei i to? Eg tenkte å grava ned.... Eg høyres kanskje lat ut, men eg har lite lyst å sloss med kokosnøtter
Og kor lang koketid treng dei? 20min?
Holder vell med vask og skrubb, 20 min. koking høres helt overdrevent ut for meg iallefall..
Eg tenkte at koking kanskje var greit for å få vekk fuglebasseluska og meisebollefeitt... 20min var no berre eit forslag. Skal ut i treet og sjå korleis fuglane ligg an med i morgo
Varmt vann og salo så godt skyld holder nok!
Jeg ville ha holdt meg til rent vann og skrubbing. Koking for å fjerne fettet høres fornuftig ut. Å bruke rengjøringsmiddel, slik som zalo, mener jeg derimot er risikosport :-P
Hva er risikosport med zalo? Skylder man godt er all såpe borte, og om zalo var veldig giftig hadde mange mennesker fått problemer.
Men det holder med varmt vann og skrubbing, man må bare skrubbe og vaske litt mer.
At noe ikke er dødelig for mennesker betyr ikke at andre vesen tåler det. Selv holder jeg all slags rengjøringsmiddel langt unna akvariet, samme med hårspray og parfyme. Mulig jeg er overforsiktig, men jeg tar ihvertfall ikke sjansen. Spesielt når det ikke er nødvendig å bruke. Kokosnøtter er porøse så det kan være vanskelig å vite når man har skyldt nok. Jeg står derfor for mine ord, det er en viss risiko involvert.
Zalo er et glimrende middel til oppvask, men jeg er enig at vi ikke skal bruke det til akvarieutstyr. Har du hatt såpe i en bøtte, så kan du nok bruke den til akvarievann etter god skylling selv om jeg heller kjøper en ny.
Jeg koker nok mer enn nødvendig, og nå etter at kona har flyttet ut, så er det ingen som klager lenger heller Jeg synes at koking i dette tilfelle er veldig lurt, pga bakterier og fett.
En av årsaken til at vaskemidler er så farlig for fisk er at det skader gjellene og de får problemer med respirasjon (pusten)
Mvh Roar
Eg går for koking. Var det eg hadde tenkt uansett pga bakteriar. Kan henda zalo funka fint, men veit ikkje om eg vil ta sjansen. Likar best å putta "naturlige ting" i akvariet. Takk for alle svar
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap