Hvor får man kjøpt egg crate?

Jeg har en plan om å dele akvariet mitt i flere deler ved hjelp av egg crate, men jeg finner det ikke noen plass! Noen som har tips om hvor man får kjøpt slik hardplast "netting" her i norge?
Vet ikke riktig om jeg skjønner hva du har tenkt å gjøre, og hva slags maskestørrelse du trenger. Men kanskje denne kan brukes...smal, så den må kanskje skjøtes. Du finner en annen type her.

Ellers er det jo masse å finne på Ebay, som f.eks. disse.
Hei"
Det skal brukes til å dele opp akvarie i flere deler, altså skillevegg.. det skal være kampfisk i karet så de må ha veldig lite eller ingen innsyn til hverandre pga stress!
Du kan dele store svampmatter av blåsvamp og sette det opp som skillevegg? Sjekk ut målene og størrelsene hos Aquamanias.no (de hadde iallefall sånne matter før).

Mener å ha hørt at andre har brukt svamp som skillevegger.
Jeg har blå filtermatte, men syntes det er så stygt :P Snakker perfeksjonist her.. og i tilegg så blir det kjempedyrt å kjøpe blåfilter matte til dette
Jeg fikk kjøp egg crate hos http://webshop.korallen.no/
De har ikke i nettbutikken, men jeg sendte mail å spørte.
De vil jo se hverandre gjennom nettingen på bildet ditt ? Det er vanskelig å få både god sirkulasjon og null innsyn
Jo det er sant det, men tenkte egentlig å få tak i noen som ikke er transparente, jeg vil ha svarte eller blå med enda mindre hull enn det som er på den på bildet Jeg bruker blåsvamp nå, den er 3 cm tykk.. men utrolig vanskelig å få den rett uten å bøye seg hit og dit
Jeg har klipt til sånne sorte bøyelige skjærebrett/fjøl i plastikk. Har borret masse små hull for at vannet skal komme igjennom og silikonert en stripe på hver sin side i bunnen samt en dært på hver sin side oppe for at den ikke skal flyte opp.
Har også pumperør over sånn at det er sirkulasjon i vannet på begge sider.

Sånn som disse her.
http://www.biltema.no/no/Hjem/Kjokken/Kutte-hakke-og-rive/Skjarebrett-boyelig-85412/

Har bilder av det, men dem ligger på pc'n akkurat nå så får ikke postet dem enda.
Er de fjølene store nokk til å passe i akvariet da? Altså lengde og høyde osv? Med tanke på at fisken kan hoppe over viss den er for lav eller at den kommer seg på sidene viss den er for kort..?
Plussmedlem
Bettababe
Er de fjølene store nokk til å passe i akvariet da? Altså lengde og høyde osv? :)

DET kommer vel helt an på karene du skal bruke de i....
Som Milo skriver så kommer det ann på akvariumets dybde og høyde, men man kan jo alltid finne ut løsninger på å utvidde om dem skulle være for korte eller så kan man jo også bestille pleksiglass/glass til å stive opp om du bruker blåfilter imellom nå så den ikke bøyer seg. Finnes enormt mange løsninger bare man lar fantasien trille
For perfeksjonisten har vi jo denne.
Ja den var flott Haha, men pinglete meg tørr ikke å bestille fra utlandet!
Finnes det noe maling man kan bruke for å male plexi glasse svart, slik at fiskene ikke kan se hverandre? Maling som kan brukes i akvarie uten å skade fisk eller ødelegge vannverdiene?
Får plexi i både frosted og grått/svart.
Og det er ikke noe farlig å handle fra utlandet, da...gjør det hele tiden, jeg
Har funnet ut at jeg skal kjøpe plexi på biltema.. siden man kan se gjennom den så skal jeg pusse hver side med sandpapir slik at det blir matt Får finne en borr som går greit å bruke for å lage gjennomstrøminigs hull, og så silikonere platen fast i akvarieglasset
Tilfeldig bekjentskap
© Luis Novella
Reklame for plussmedlemskap