Montere belysning i eksisterende heldekkende topplokk

Har ikke lys i akvariumet. Da sparepæra jeg hadde der har sloknet tenkte jeg å montere nytt lys i det eksisterende, samt heldekkende, topplokket. Jeg ser da etter alternative løsninger for belysning. Er det noen som har forslag? Og link?
Lys
Hvor stort akvarium skal du ha lys i? Hva slags alternativ belysning tenker du på? Lysstoffrør (T5/T8), led, stearinlys? Finnes en del gjør det selv pakker hos bl.a. webzoo og aquamanias f.eks. i Norge. Haugevis av utenlandske nettbutikker som også har det meste av utstyr hvis du skal ha mye.
Nytt lys
Hei, jeg har bestilt nytt led- lys til mitt akvarium, som vil erstatte lysrøret, disse armaturene kan monteres direkte på akvariumet eller med medfølgende braketter for montering i det heldekkende lokket, sparte ca 700 kroner i forhold til norske nettbutikker, inkludert fri frakt og moms. (ingen toll på disse varene)

Noe omstendelig bestilling og betalingsløsning, men de holder kontakt og yter svært god service, anbefales. Ta en titt på utvalget dere her; http://aqualighter.net/catalog

Hilsen Baard.
Tilfeldig bekjentskap
© Marita Helgesen
Reklame for plussmedlemskap