Aeropoxyen fra trebåten - hva nå?

Hei folkens!
Kjøpte for en tid siden den aeropoxyen fra Trebåten. Har ikke hatt bruk for den enda men det nærmer seg. Jeg vil tippe at jeg har bruk for litt først, (teste i en liten 15 liter) før jeg starter med storprosjekt. Men jeg lurer på, hvordan skal jeg gjøre det? Det kom ingen instruksjoner med. Hva skal jeg blande guffa i, og når den først er blandet, kan jeg spare den til senere? Hvis jeg tror jeg skal bruke hele, (aner ikke hvor mye jeg trenger) - kan jeg bare blande alt sammen eller må jeg forsatt veie/finne blandingsforhold osv? Aner ikke hvor mye av hva som skal blandes forsåvidt. Er det 1:1 eller?
Tror du finner svaret på leverandørens nettside:
Aha, ser ut til at når det først er blandet så må det brukes rimelig kjapt. Hmm. Kanskje jeg skulle bare gått for xaxim over hele istedet for isopor osv. Isoporplatene trengs sikkert når vi pusser opp badet en dag, haha, og aeropoxyen har jeg jo ikke åpnet enda så den kan jeg sikkert selge videre. hmmm.
Vet ikke helt till jvad Du skal bruke den till ? Men når den er blandet har du, tror det er ca. 20 minutter, så hærder den og kan ikke brukes til noenting.
Du kan påføre det med kost eller rulle, så du får dekket et stort område, på den tid.
Tilfeldig bekjentskap
© helene D. Klementsen
Reklame for plussmedlemskap