Bakgrunn av skifer, bilder å nei du =))

I høst lagde jeg skiferbakgrunn til 28 literen og 63 literen. Årsak, jo jeg var grundig lei av den stygge bildebakgrunnen jeg hadde i 63 literen, mens 28 literen der kunne jeg se rett i tapeten, og det var ikke noe vakkert syn =(( Jeg er veldig fornøyd med resultatet =))

Synd er det at jeg kan ikke kan ta bilder av det =(( Skyld på min bror =(( Ikke gjør noe, hvis du ikke får noe i gjengjeld =((

Skiferen er limt på en tynn treplate med limpistol. Dette var fort gjort, men det som tok lengst tid var å pusle bitene, og det var ikke lett =((
Begge skiferplatene er plassert bak akvariet, ikke oppi altså ) Egentlig skulle jeg vell hatt skiferen på innsiden av akvariet, men kanskje neste gang =)) Jeg har mye skifer så jeg kan lage maaange
skiferbakgrunner =))

Klem Maren =))

Hva gjorde du med fugene, altså mellomrommet mellom skiferbitene?
Faktisk ingenting, MC =)) Det skaper dybde =))

PS ! Før jeg limte skiferen på malte jeg treplatene mørkegrå.
Den bakgrunnsdelen som står ned mot bordet er blitt paddet med en vinduspakning. Ingen skiferriper i bordet her, MC )

Kunne du tenke deg å lage skiferbakgrunn, MC ? Ble du inspirert kanskje ?

Klem Maren =))
Ros av slekta =))
Første juledag hadde jeg besøk av søskebarnet mitt, og han syntes bakgrunnene var kjempekule. Han spurte hvor jeg hadde kjøpt dem. Hehe, jeg sa at de hadde jeg laget selv, og han sa at mine bakgrunner var mye finere enn de som selges =))))))))))))))))
Jeg ble så glad for det utsagnet =))))

Klem Maren =))
Artig
Høres bra ut, sikker på at du ikke klarer å stjele et kamera i noen minutter? Vurderer å prøve meg på noe liknende..

Mvh Adrian
Tilfeldig bekjentskap
© Arnt Olav Vullum
Reklame for plussmedlemskap