Bakgrun av isopor

Jeg har en 30L som jeg tenkte å lage isopor bakgrun i,men så lurer jeg på vilken type maling man kan bruke.
Jeg har brukt tokomponent epoxymaling for å være sikker, og det har holdt i mange år. Men den er forholdsvis dyr, og 1 liter holder til en temmelig stor flate. Når du har blandet boksene er det ingen vei tilbake, så lag flere bakgrunner!
Jeg har funnet dette, er det noe slikt du er ute etter?

Epoxy som tørker seg blank/gjennomsiktig, den er trygg for vanntanker (han som solgte meg denne hadde hatt akvarier selv, og virker som han hadde peil) og den er ikke sykt dyr, og finnes i tre forskjellige størrelser!


Info:

West System, Båtsenteret på Bryn
Fyrstikkbakken 2

tlf 22 23 35 00

Str 0.6 kg 299,- (denne kjøpte jeg)
1.2 kg 496,-
6.0 kg 1698,-

Man blander to komponenter sammen.

Husker ikke helt forbruksmengden, men kommer tilbake til det.

Og jeg spurte om de evnt kunne sende hvis noen ville ha, og det var ingen problem

I allefall- jeg tror jeg har funnet riktig, og de på butikken var kjempehyggelige!
bakgrun
Tusen takk for tipsene. jeg skal prøve begge to, for jeg har flere små akvarium som skal brukes til yngel.skal starte med en gang, legger ut bilder når de er ferdige. Hilsen jesper.[External Image]
Haislakteren
Tusen takk for tipsene. jeg skal prøve begge to, for jeg har flere små akvarium som skal brukes til yngel.skal starte med en gang, legger ut bilder når de er ferdige. Hilsen jesper.[IMG]null[/IMG]


Bilder er flott

Ta gjerne bilder under hele prosessen, kan jo kanskje være noe for "gjør-det-selv"- seksjonen.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap