- Hjem
- Forum
- Butikker og produkter
- God pris på piraja
God pris på piraja
Ok, for å slippe å drive reklame for en bestemt butikk så nevnere jeg den ikke i teksten... Men om noen vil ha en stim på 10 stk. rimelig store piraja (ca 15 cm) til en latterlig lav sum, så send meg en mail og jeg forteller deg hvor i Trondheim disse befinner seg...
(Og til moderatorene, jeg vil ikke bryte noen retningslinjer så slett gjerne innlegget om dere er i tvil... )
(Og til moderatorene, jeg vil ikke bryte noen retningslinjer så slett gjerne innlegget om dere er i tvil... )
Postet 02.06.06 kl 17:21
Endret: 02.06.06 kl 18:58
PompelOk, for å slippe å drive reklame for en bestemt butikk så nevnere jeg den ikke i teksten... Men om noen vil ha en stim på 10 stk. rimelig store piraja (ca 15 cm) til en latterlig lav sum, så send meg en mail og jeg forteller deg hvor i Trondheim disse befinner seg... (Og til moderatorene, jeg vil ikke bryte noen retningslinjer så slett gjerne innlegget om dere er i tvil... )
damn.. det her er noe for meg ett tomt 660L ? trur jeg må finne ut om butikken sender
Postet 02.06.06 kl 17:36
Pompel(Og til moderatorene, jeg vil ikke bryte noen retningslinjer så slett gjerne innlegget om dere er i tvil... )
Omtale av butikker bør primært inneholde nyanserte opplysninger om beliggenhet, produkter som føres, priser og annet som er relevant for å beskrive butikken. Hvor godt fiskene blir behandlet er også svært viktig. En omtale bør være litt som en guide.
Som fremtidig kunde/besøkende i butikken lurer jeg på hva slags type butikk dette er. Er dette noe for meg osv.
Og for all del er butikken verdt et besøk så ikke nøl med å si hvilken butikk det er.
Postet 02.06.06 kl 19:02
PompelOk, for å slippe å drive reklame for en bestemt butikk så nevnere jeg den ikke i teksten... Men om noen vil ha en stim på 10 stk. rimelig store piraja (ca 15 cm) til en latterlig lav sum, så send meg en mail og jeg forteller deg hvor i Trondheim disse befinner seg... (Og til moderatorene, jeg vil ikke bryte noen retningslinjer så slett gjerne innlegget om dere er i tvil... )
Om jeg ikke tar helt feil, så tror jeg at jeg skjønner hvilken butikk. I så fall så jeg dem i går, og de var nydelige og store. Var de for øyeblikket i et mindre firkantet akvarium?
Postet 04.06.06 kl 18:00
Postet 04.06.06 kl 18:26
Endret: 04.06.06 kl 18:28
Postet 23.09.10 kl 21:44
Endret: 23.09.10 kl 21:55
Postet 23.09.10 kl 21:54