Har du opplevd det samme?

Hei.

I dag fikk jeg pakken min i fra Aquamanias

Jeg hadde bestillt fòr til malawiene, JBL Nova Rift. Jeg bestillte også GH+, men det hadde de ikke på lager, så jeg fikk bare dette fòret og det ble sendt som brevpost fordi det ikke veide så mye.

Da jeg åpnet pakken fant jeg fòret og regningen selvfølgelig, men i pakken lå det også 2 karameller fra smørbukk!

Hvorfor har jeg fått to karameller sammen med pakka? Har noen av dere opplevd det samme? Jeg ble litt overrasket...
Inaktiv bruker
Har bestilt av dem flere ganger og det ligger alltid et par karameller i pakka
Torhild
Har bestilt av dem flere ganger og det ligger alltid et par karameller i pakka :)

Ha ha ha Holder på å le meg i hjel Hvorfor gjør de det?
Ramla 2 stk smørbukk ut av pakka mi også Dro i hvertfall på smilebåndet jeg
Inaktiv bruker
aquafish
[QUOTE=Torhild]Har bestilt av dem flere ganger og det ligger alltid et par karameller i pakka :)

Ha ha ha Holder på å le meg i hjel Hvorfor gjør de det?

De liker sikkert ikke karameller selv, men får haugevis til jul hvert år. He he. (Nå får sikkert ikke jeg i neste bestilling)
De smakte i alle fall utmerket. :_)
Dette er noe enkelte gjør, legger med en liten godbit til kundene. Jeg setter i alle fall pris på gratis gotteri
Holder en på å styrer med karene så svetten siler, er det forøvrig meget godt å ta seg en kjeft kaffe og ett par smørbukk

Det er straks værre med de ytterst få sjappene en nesten må true til å sende varene en har bestilt\ betalt. De skulle hatt seg en karamell de også, men av ett litt annet slag (siste ord er ikke valgt med spesielt stor omhu, ser jeg )
Inaktiv bruker
Akkurat dette er nok en av grunnene til at de gjør det. Folk snakker om det, navnet sprer seg, flere får kanskje lyst til å prøve å bestille fra dem også? De tjener nok litt penger på det
Jeg kommer i hvertfall til å fortsette å handle hos Aquamanias. De hadde god service, kjapp levering og sist men ikke minst gode karameller

Jeg har ikke fått karameller fra Aquamanias, men jeg pleier å få varene levert på døra med hjemkjøring fra eieren selv, ikke pr post. Så vi har møtt hverandre flere ganger. En veldig, veldig hyggelig fyr.

Kanskje han synes jeg er så søt fra før at jeg ikke trenger karameller for å bli søtere
*knis*

aquafish
Hei. I dag fikk jeg pakken min i fra [URLBLOCK1] Jeg hadde bestillt fòr til malawiene, JBL Nova Rift. Jeg bestillte også GH+, men det hadde de ikke på lager, så jeg fikk bare dette fòret og det ble sendt som brevpost fordi det ikke veide så mye. Da jeg åpnet pakken fant jeg fòret og regningen selvfølgelig, men i pakken lå det også 2 karameller fra smørbukk! Hvorfor har jeg fått to karameller sammen med pakka? Har noen av dere opplevd det samme? Jeg ble litt overrasket... ;-)
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap