Noen som har erfaring med kos?

Fant en link inne her på siden for knudsen oppdrett og smådyrpensjonat (kos). Er det noen som har bestilt fisk her i fra noen gang ? Er det bra service her og god kvalitet på fiskene?

Kunne godt tenkt meg å bestille noen Melanochromis auratus og noen Pseudotropheus accei (Ngara-white tip) her fra siden de har store eksemplarer. Finner jo vannligvis bare småfisk i butikkene.

Jeg har ikke kjøpt noe, men sendt E-post med div spørsmål.
Fikk veldig hyggelige svar, og jeg har veldig lyst til å dra innom ved en anledning.
Tror at fiskeutvalget kan variere noe, men det er vel bare å spørre om de har det du er ute etter.
Ser i nettbutikken at de har både auratus og accei. Ser også at de har demasoni til 60 kr stk. er ikke dette veldig billig?

Har lenge hatt lyst å sette opp et 250 liter med kun demasoni. Så vist det blir noe av dette så hvet jeg hvertfall hvor jeg skal handle.
Noen i haugesund/karmøy området som kunne tenke seg å gå sammen om en bestilling fra knudsen oppdrett og smådyrpensjonat. For å spare litt på frakten.
Kan tenke meg at det er ganske dyr frakt
Noen som har lyst å bestille nå ?
Grrrotle
Fant en link inne her på siden for knudsen oppdrett og smådyrpensjonat (kos). Er det noen som har bestilt fisk her i fra noen gang ? Er det bra service her og god kvalitet på fiskene? Kunne godt tenkt meg å bestille noen Melanochromis auratus og noen Pseudotropheus accei (Ngara-white tip) her fra siden de har store eksemplarer. Finner jo vannligvis bare småfisk i butikkene.

Jeg har bestilt Malawi hos han for en stund tilbake... Kan absolutt anbefales... Kjøpte 1 full isoporkasse med fisker hos han...

Kvaliteten på fiskene hans var helt topp de som jeg fikk!
Det var godt å høre. Hvliken fisk var det du bestillte ? Hvor mye kom frakten på?

Kunne tenkt meg å bestille 2 store auratus hunner og 3 hongi hunner. Det er jo ikke nokk til å fylle opp en kasse så jeg tenkte eg skulle prøve å finne noen jeg kunne bestille sammen med.
Grrrotle
Det var godt å høre. Hvliken fisk var det du bestillte ? Hvor mye kom frakten på? Kunne tenkt meg å bestille 2 store auratus hunner og 3 hongi hunner. Det er jo ikke nokk til å fylle opp en kasse så jeg tenkte eg skulle prøve å finne noen jeg kunne bestille sammen med.

Nå husker jeg ikke eksakt, men hadde en del forskjellige Malawi arter og det var veldig bra kvalitet og størrelse på fiskene.

Portoen husker jeg ikke, men tror det kom på 400-500,- i porto med ekspress natten over med Posten.

Ingen dødsfall!

Var innom han og kjøpte noen fisk. Var morsomt å snakke med han, for han var virkelig engasjert i det han driver med. Skal tilbake og kjøpe flere fisk når storkaret blir klart. Fin fisk, hyggelig pris og trivelig selger. Kjøpte fisken for en annen, ikke vært sykdom eller dødsfall. Lenke ligger under lenker-> butikker, produsenter, inportører, ect.
Tilfeldig bekjentskap
© Harald Krystad
Reklame for plussmedlemskap