Mange akvarie butikker i tromsø?

Skal til Tromsø om en ukes tid og lurte på hvor mange akvariebutikkker som
ligger der,og hvor i Tromsø de ligger.

Jazman

Det er fem akvariebutikker her i byen:

- Tropehagen på Pyramiden i Tromsdalen

- Nye gullfisken zoo og Fugler og akvarie ligger nesten ved siden av hverandre på Storgatbakken (toppen av Storgata/hovedgata i sentrum)

- Dyrebutikken i Tromsø ligger i Søren Zackariassens gate, veien som går opp fra det første lyskrysset på Stakkevollveien når man kommer fra Hansjordnesbukta/sentrum, denne åpnet rett før jul og er den største i byen

- Zoo 1 (?) på Polarsenteret/Jekta Øst i Giæverbukta (denne handler jeg ikke i lenger)
Judosola
- Zoo 1 (?) på Polarsenteret/Jekta Øst i Giæverbukta (denne handler jeg ikke i lenger)

Tror nok egentlig ikke det er så mange som handler der.. Jeg gjør ikke det iallefall.

Jeg anbefaler Tropehagen på Pyramiden
Judosola
- Dyrebutikken i Tromsø ligger i Søren Zackariassens gate, veien som går opp fra det første lyskrysset på Stakkevollveien når man kommer fra Hansjordnesbukta/sentrum, denne åpnet rett før jul og er den største i byen

Største i Nord-Norge også, om jeg ikke tar feil. Har kun vært innom der en gang, når de nettopp hadde åpnet. Stor og ryddig butikk, men jeg hadde helst sett at de kjørte med litt mer kjente merkevarer på akvarier og tilbehør. Men absolutt verdt å stikke innom!
Tilfeldig bekjentskap
© HaakonH
Reklame for plussmedlemskap