Kvar kan ein kjøpe10-19l akvarium

Inaktiv bruker
kvar er det muligt å kjøpe slike akvarier, Nokon nettbutikker?
I glass eller plast, mener du? Det er nok tryggere å få tilsendt et plast-kar. Glass går som oftest i stykker underveis, og fraktkostnadene er så høye at det vil flerdoble kostnaden på selve karet. Det vil du vel ikke?

Et plast-kar får du hos f.eks. Webzoo i flere ulike str.
Inaktiv bruker
noken som veit kor ein kan få tak i slike små kar?
Tenker ikkje på slike bokser som webzoo og alle desse andre har, men meir på "akvarium".
mellom 12 og 19l ?
Inaktiv bruker
Ingen som veit kor dei har fått tak i dei små kara sine?
Kanskje du kan beskrive et slikt kar,det er ikke lett å gjette seg frem til det.Om det er med eller uten topp,pumpe eller lufttilførsel osv.

Men som Mona o linker til,så har webzoo mange akvarium både i plast og glass.

Her er linken til nano akvarium:

Jeg har dette 31 liters nano-akvariet fra Webzoo, men det er tvilsomt om jeg bestiller et småkar til på nett. Frakta koster mer enn det smaker, ja. Husker ikke i farten hva frakten ble nå - men dyrt ifht hva du får av vare

Har du ikke noen zoobutikker i nærheten der du bor da? Det er ikke bare-bare for 15 åringer å bestille på nett, det er ikke lov å gi kreditt til barn iflg. norsk lov (mindreårige under 18 år har ikke lov å stifte gjeld, og siden barn ikke er strafferettslig ansvarlige for evt kriminelle handlinger de gjør så vil selvsagt ingen butikker gi et barn kreditt heller - de kunne aldri sendt det til inkasso om det ikke ble betalt pga kunden er mindreårig).
Du måtte i så fall fått foreldrene dine til å bestille for deg i sitt navn på nett.

Alle zoobutikker har vel akvarieleverandører med lister over mulige størrelser som kan bestilles av akvarier? Begge de to lokale zoosjappene her omkring har drøssevis av små akvarier, men nesten ingen store. Det er små kar som selger mest, så det har de naturligvis mest av. Skjønner ikke hvorfor det skulle være klin umulig å få tak i noe slikt på din nærmeste zoobutikk?
tropehagen har 20 litere med lys og filter for 550 kr, hadde hvertfall. helt kurante kar for blant annet reker
Inaktiv bruker
Kjøpte meg ein 19l med armatur og dekkglas i dag, til 349,-
Og så kjøpte eg 5 VF C. Adolfi!
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap