Endelig back in business!! sp. ang butikk i danmark

Ja etter snart 1 år på skole/hybel så får jeg endelig startet opp med akvarie igjen! Savnet har vært stort!

Lurer på om noen har vært i Danmark noen gang å kjøpt akvarie/utstyr rett fra butikken der nede? Er mye jeg kunne tenkt meg på akvarieudstyr.dk og skal tilfeldigvis til køben med storbil til sommern og da kan jeg handle direkte der. Vet noen om nettbutikkprisene dems er de samme som prisene i butikken? Uansett så må det jo lønne seg,de er betraktelig mye billigere på Akvastabil enn i norge.
er inne på tanken selv og ta bilen ned til danmark for og kjøpe meg et akvarium, det ser jo ut til at det er en del billigere enn norge etter hva jeg har sett.

Ser på akvarium i mellom 300 og 400 liter og da skiller det ca 1000,- fra norge til danmark.. så selv om kursen er det den er så er det fortsatt billigere
Kom for et par timer siden hjem fra København. Og med på lasset hadde vi noen nye beboere, til både sønnen min og meg! Et par flotte gule sommerfugl ciclider, 2 stk kampfisk, 5 stk SUPERFLOTTE lyrehale sverddragere! Hadde lyst til å fylle opp med mange fler, men må jo tenke på plassen.... En god del billigere enn hjemme, ja! Tittet innom noen butikker og anbefaler et besøk til både Neonfisken og Planteimporten. ZooZity hadde mange akvarier, men lite fisk inne i forhold...men morsom å besøke da den virkelig var som en mini zoo! Lykke til i København!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap