Ny butikk i bodø...

Hørt at det skal åpnes en ny akvariebutikk i Bodø.Er det noen Bodøværinger som vet kossen den blir?Om dere har hørt nokka?
Kanskje den er åpna alt????
Jeg har hørt det er en ny som er åpnet, men vet ikke hvor den er henne.
Jeg skulle gjerne vært innom der en tur og kikket.. nye butikker er spennende.
Vet jeg har sett plakat i ett vindu om ny butikk, men klarer bare ikke å komme på hvor det var.. irriterende.
noen som har peiling om de har saltvann?
Butikken heter Bodø Zoobutikk og er under Zoo1.
Den ligger i Storgata 94, der den gamle import butikken var før(ved snippen for de som er kjent)

De åpnet den 09.09.09.
Åpningstider:
12-18 man-fre(ut september, åpner tidligere i oktober etter som jeg forstod det)
10-16 lør.

De har helt greit utvalg innen hund, katt og gnagere, og litt bedre utvalg på fugelprodukter(sikkert fordi han som driver er tropefugl entustiast)
De har eget dyrerom med store fine bur til fuglene, små dyr vet jeg ikke enda da de ikke har fått dem inn enda, men regner med at det blir innenfor standarden.

De har en akvarieavdeling ja! med 4 store kar + 4 små kar(2 store som er delt på midten) + planteakvarium. Foreløpig står disse til innkjøring, men han snakket om at han skulle få inn fisk til neste uke/slutten av uka. Han kjører Tetra sine produkter, men utvalget generelt er litt svakt synes jeg. Får sikkert inn mer etterhvert som folk bestiller/han lærer mer.

Han har også Eukanuba hunde og kattemat, chipsi til gnagere og en del "billig" merker til gnagere, fugler osv. Han har også Ferplast sine produkter og bruker Imazoo som leverandør.

Servicen er så langt super i mine øyne, han er villig til og ta imot råd og er rett og slett en mann som virker veldig hyggelig og positiv i mine øyne.

Prisene er helt greie og veldig billige, etter min smak kunne han godt ha satt dem opp litt uten at det gjorde noe.
obsidion
noen som har peiling om de har saltvann?
De har ikke saltvann, men han tar sikkert inn ting på bestilling.
var innom der på lørdag. Vil si han har fått til en fin butikk, til tross for at det er litt trangt..
Han var veldig glad for tilbakemelding på hva folk ville ha, hva som var vanskelig og få tak i og slikt. han håpet også å kunne utvide akvariedelen enda litt til, hvis han fikk leie etasjen over også.
Wee! Vi får håpe han får til det
Han holdt på å lese seg opp på akvariedelen, og lette etter akvarieforum og andre slike sider da jeg var innom.. Virker som han tar dette særiøst, og godt er det

Skal innom der og kikke litt når han har fått inn fisk
Har han noe nettside der vi kan se hvordan det er å evt kontakt info til han?
Ligger dette nærmest glasshuset eller sykehuset. Eller kanskje der klæbo musikk butikk var før
Her har du litt kontaktinfo, butikken ligger ved snippen for de som er kjent i byen, og i Storgata 94 for de som ikke er det. Like ved politistasjonen/Smart bilvask.
Eller for og si det lett, der Thaibutikken lå før..
Tilfeldig bekjentskap
© Cecilie Isaksen
Reklame for plussmedlemskap