Hei jeg gikk til innkjøp av to stykker i forbindelse med juleferien. De fungerer helt greit. Du kan gi fiskene mat 1 eller 2 ganger om dagen. Intervallet mellom 1. og 2. foring er 6 timer. Ikke noe fiks faks og masse funksjoner. Hvis du skal vurdere noe annet enn. Juwel sin så er nok eheim det som gjelder....
Ja det har jeg. Men er det sånn at man selv kan bestemme hvor mye mat som skal komme ut? Hvis man f.eks ikke har så veldig mange fisker i akvariet... Er litt dumt hvis det kommer for mye.
Jepp! Det kan du. Det er 8 nivåer som du kan stille inn. Jeg hadde mine automater i bruk på en 350 ltr med en del fisk samt ungene sitt kar på 60 ltr med noen fisk i. Det var ikke noe problem å stille inn slik at det ble rimlig for-mengde i begge disse karene. Det du gjør i praksis er at du fyller automaten med flak for og setter den på et eller annet nivå. Så kjører du en test på stuebordet og ser hvor mye som kommer ut. Deretter er det bare i justere opp eller ned alt ettersom. Når du er fornøyd er det bare å sette automaten på for-luken på akvariet.
Jepp! Det kan du. Det er 8 nivåer som du kan stille inn.
Jeg hadde mine automater i bruk på en 350 ltr med en del fisk samt ungene sitt kar på 60 ltr med noen fisk i. Det var ikke noe problem å stille inn slik at det ble rimlig for-mengde i begge disse karene. Det du gjør i praksis er at du fyller automaten med flak for og setter den på et eller annet nivå. Så kjører du en test på stuebordet og ser hvor mye som kommer ut. Deretter er det bare i justere opp eller ned alt ettersom. Når du er fornøyd er det bare å sette automaten på for-luken på akvariet.
Tusen takk for svar! Det var kjempebra. Da tror jeg at jeg skaffer meg en sånn en, jeg!