Trondheim kommer til å bringe prisene opp på Tropehagen-nivå. Har noen forslag til hvor jeg kan oppdrive Akvastabil Effectline på ca 530L med topp og bord til en noenlunde grei pris? -Tobben"> Trondheim kommer til å bringe prisene opp på Tropehagen-nivå. Har noen forslag til hvor jeg kan oppdrive Akvastabil Effectline på ca 530L med topp og bord til en noenlunde grei pris? -Tobben">

Akvastabil - tropefisk tømmer lageret?

Til min store overraskelse ser det ut til at Tropefisk.no tømmer lageret sitt av Akvastabil kar og tilbehør til noe nedsatte priser. Alt de hadde igjen var noen kar på opptil 250L, samt noen få lystopper. Jeg har sendt dem en mail for å høre om årsaken til dette, men har ikke fått noe svar enda. Er det noen som vet om de har kuttet ut Akvastabil-produktene?

Uheldigvis er jeg bosatt i Sør-Trøndelag, hvor de eneste som selger Akvastabil ser ut til å være TAM/Tropehagen Zoo som selger til blodpriser, derfor er jeg noe i tvil til hvor jeg kan bestille Akvastabil til noenlunde "normale" priser.

Jeg har hørt at Dahls Dyrerike selger Akvastabil til en god pris, men regner med at fraktomkostningene for strekningen Moss -> Trondheim kommer til å bringe prisene opp på Tropehagen-nivå.

Har noen forslag til hvor jeg kan oppdrive Akvastabil Effectline på ca 530L med topp og bord til en noenlunde grei pris?

-Tobben
Kanskje litt off topic, men jeg skal antagelig kjøre en hestehenger fra østfold til finnmark før påske. Uten hest... kan jo bringe et kar til Trondheim for en overkommelig pris etterosm jeg skal kjøre den veien. Ta kontakt på mail hvis det er interessant :o)
Kanskje dette har noe med saken å gjøre?

forsiden av tropefisk.no
Lagertømming! På grunn av omgjøring på vårt lager selger vi nå ut alle lagervarer til sterkt reduserte priser
Høres sannsynlig ut Jeg fulgte en link som omgikk forsiden til nettbutikken!

Uansett er jeg fremdeles interessert i tips til forhandlere av Akvastabil (jeg vet at også Tropefisk er relativt dyre til nettbutikk å være)!

Cara79: Tusen takk for tilbudet, men det vil sannsynligvis gå noen måneder til jeg bestiller
Sjekk ut Mikrofisk i Trondheim. De plopper i allefall opp når en søker på Akvastabil.

Også noen som kaller seg Santron (jeg håper jo at -tron da henspiller på beliggenhet) har noen nyheter om Akvastabil. Jeg vet ikke om de selger noe, men du kan jo sende en e-post og forhøre deg om de så gjør, eller om de har gode tips til steder med Akvastabil.

Lykke til!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap