Europris karmøy hailea akvarie

Hei

Kjøpte to stk 60 litere hos Europris for ett år siden.lysarmaturen gikk smulder ,plasten så ut som krakelering.Tok med delene til butikken.Fikk kjempeoppfølging,bestillte straks to nye til meg,pluss at han ordret nye til de 6 han hadde i butikken.
De nye var av en litt annen kvalitet,ser veldig bra ut.Fikk faktisk to nye lyskasser med armatur drossel og det hele.
Veldig fornøyd kunde altså.
Kjekt og høre at dem tog deg seriøst...
Ingen ting gjør en kunde mer fornøyd en det

Kenneth
Så bra ;o) Som nevnt i en annen tråd ang europriskaret, tror jeg nok det er et parti som ble solgt som var ganske dårlig. Jeg kjøpte mitt for ca 1/2 år siden og har ikke hatt problemer. Godt det løser seg med så god service!
er det noen som vet prisen på disse? kunne tenkt meg i hvert fall et
Det er 699,-

Kjøpte 20l versjonen for litt over et halvt år siden, funker kjempe bra. Skal snart kjøpe 60l så fiskene får det bedre
Etter målene på karet er det faktisk 69.6 liter! runder det liksom opp til 70 jeg da!
SvenneE
Det er 699,- Kjøpte 20l versjonen for litt over et halvt år siden, funker kjempe bra. Skal snart kjøpe 60l så fiskene får det bedre:)

Finnes det er 20 liters versjon av dette også? er det likt? bilde?
var grei pris det, takk for hjelpen
Her er bilde av 20literen. Er veldig fornøyd
Nei og nei sååå utrolig fint, sånn vil jeg ha også! Selger de disse karene ennå?? Utrolig lite og søtt!!

Noen som vet om de har det i strekningen oslo-østfold?
Det jeg fikk kjøpt var den de hadde som utstillings modell, men de kan vel bestille.
Ja jeg skal høre med min nærmeste butikk. Likte dette karet veldig. Er jo 100% fornøy med det store, håper dette virker like bra. Hva koster det?
Er ikke helt sikker, men tror det var 499kr

Legger ved bilde av toppen og pumpa
Ville heller ha kjøpt en startpakke på 54 liter, komplett
En akvarie-pakke med heldekkende armatur, reflektor, lysrør, termometer, pumpe og varmekolbe.
Mål: 60*30*30
[External Image]
NOK 495.00

På Dahlsdyrerike
Birk Laane
Ville heller ha kjøpt en startpakke på 54 liter, komplett En akvarie-pakke med heldekkende armatur, reflektor, lysrør, termometer, pumpe og varmekolbe. Mål: 60*30*30 [IMG]http://www.dahlsdyrerike.no/bilder_nettbutikk/1129c876e82c8bc58fa8a0d30ee41fc6-image.jpeg[/IMG] NOK 495.00 På Dahlsdyrerike :)

hihi, har mange av de stående i kjelleren. Bor ca 10 min unna dahls, men jeg synes europriskaret er kjempefint. Men det er en bra pris dahls har også på 54 literene. veldig bra
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Bukkems
Reklame for plussmedlemskap