- Hjem
- Forum
- Butikker og produkter
- Fagernes zoo
Fagernes zoo
Hei til alle intresserte akvarister var sist fredag innom
fagernes zoo,og det viste seg at den haddde fått ny eier.
og til min store overraskelse hadde utvalget av fisk til akvarister
blitt betydligere bedre.
Jeg pratet med eier av butikk og det viser seg han har kjøpt en reol
til hvor han skulle få inn i juli utenom de 30 akvariene han haddde
fra før.
Jeg kjøpte en grenmalle farowella til 99kr stk og det er rimelig i
forhold til andre butikker jeg har vært innom...
ellers så hadde han en startpakke med ett 54 l akvarium med pumpee
og varmekolbe til kr 495,-
Jeg anbefaler ihvertfall denne butikken nå.... kunne ikke gjøre det før..
da var det verken bra utvalg eller bra priser..
Postet 20.06.10 kl 22:10
Postet 20.06.10 kl 22:18
Postet 20.06.10 kl 23:04
Postet 20.06.10 kl 23:11
Kommer til å bli bra,
vel, som sagt er det ny eier, den forrige eieren hadde null peil på fisk, og ikke var han interessert i å ta inn noe spennende heller..
Det som er kult med fagernes nå er at det er ny eier og karene har fått en renovering, det er kommet inn faste rutiner på vannskifte og i tillegg er det kommet en del ny fisk, og det vil komme masse ny fisk hver uke.
det er også priser som man kan drømme om og det er verdt å ta turen hit..
man kan også selvsagt ringe evt stikke innom og bestille fisk, og får han tak i det så kommer det i løpet av en uke..
man får også prisene direkte og på forhånd om du skal bestille,
han vil satse stort på fisk og akvarier og i tillegg til de 30 og noe akvariene han har fra før, har han kjøpt inn en ny reol med 24 X 90 litere, og den er vel på plass i løpet av helgen..
kan jo gi noen eksempler på priser,
farowella 15 cm, 99kr
blå delfin malawi 5cm 63kr
microgheophagus ramirezi "electric blue" kjønnsmodne 199 kr!!
vanlig sommerfuglcichlide 62kr
corydoras trilneatus kr 59-
kun noen eksempler..
han skal også blant annet ta inn peckoltia sabaji og de får en utsalgspris på 299 kr! slå den!!
Så stikk bortom han, og vil du ha noe så slå på tråden til Kåre og si hva du vil ha så tar han kontakt med deg igjen..
ps- han selger 54 liters startpakker for 495 kr!! så om du er ute etter å ekspandere med noen fisk eller akvarier er det verdt turen bare det.
Han gir også GODE avslag på kvantumkjøp og skaffer utstyr og det til en god pris!
Vil virkelig anbefale å sjekke ut hva han tilbyr og fagernes zoo finner du i katalogen, det heter IKKE hest og hund.
Butikken er plassert i fagernes sentrum "rett over broen" og er lett å finne.
tlf Kåre er 91851544
skal ta turen innom der i løpet av neste uke og legge ut bilder om han har satt opp den nye reolen..
så akvarister, dette er en som vil satse på gode priser og service så støtt oppunder og kom innom.
Torbjørn
Det som er kult med fagernes nå er at det er ny eier og karene har fått en renovering, det er kommet inn faste rutiner på vannskifte og i tillegg er det kommet en del ny fisk, og det vil komme masse ny fisk hver uke.
det er også priser som man kan drømme om og det er verdt å ta turen hit..
man kan også selvsagt ringe evt stikke innom og bestille fisk, og får han tak i det så kommer det i løpet av en uke..
man får også prisene direkte og på forhånd om du skal bestille,
han vil satse stort på fisk og akvarier og i tillegg til de 30 og noe akvariene han har fra før, har han kjøpt inn en ny reol med 24 X 90 litere, og den er vel på plass i løpet av helgen..
kan jo gi noen eksempler på priser,
farowella 15 cm, 99kr
blå delfin malawi 5cm 63kr
microgheophagus ramirezi "electric blue" kjønnsmodne 199 kr!!
vanlig sommerfuglcichlide 62kr
corydoras trilneatus kr 59-
kun noen eksempler..
han skal også blant annet ta inn peckoltia sabaji og de får en utsalgspris på 299 kr! slå den!!
Så stikk bortom han, og vil du ha noe så slå på tråden til Kåre og si hva du vil ha så tar han kontakt med deg igjen..
ps- han selger 54 liters startpakker for 495 kr!! så om du er ute etter å ekspandere med noen fisk eller akvarier er det verdt turen bare det.
Han gir også GODE avslag på kvantumkjøp og skaffer utstyr og det til en god pris!
Vil virkelig anbefale å sjekke ut hva han tilbyr og fagernes zoo finner du i katalogen, det heter IKKE hest og hund.
Butikken er plassert i fagernes sentrum "rett over broen" og er lett å finne.
tlf Kåre er 91851544
skal ta turen innom der i løpet av neste uke og legge ut bilder om han har satt opp den nye reolen..
så akvarister, dette er en som vil satse på gode priser og service så støtt oppunder og kom innom.
Torbjørn
Postet 21.06.10 kl 23:52
Postet 22.06.10 kl 07:37
B. Andresen[B]Butikken er plassert i fagernes sentrum "rett over broen" og er lett å finne.[/B] Du sier [B]i sentrum[/B] finnes det 2 butikker der? Den jeg snakker om er på strekka rett ved farernes museum[B] inn mot [/B]sentrum før brua når enn kommer [B]fra Tyin[/B].
ja det stemmer, det er den butikken, var du der for mere enn tre uker siden og syntes det var godt utvalg, så vent og se..
og for de som er midt i sentrum blir det "rett over broen" for de som kommer fra bergen før brua..
den andre butikken selger bare mat og utstyr til hest.
Postet 22.06.10 kl 13:14
Postet 22.06.10 kl 15:51
Ny eieren startet mandag 31 mai..i løpet slutten av juni bynnelsen av juli blir der satt opp en akvariereol til der,med fisk ffor enhver smak.
Var inne på gol i dag på dyrebutikken der og der kan jeg komme med ett eksempel.
En sommerfuglcyclide koostet på gol rundt 120 kr men den på fagernes
koster 59,- det er halve prisen.....
Var inne på gol i dag på dyrebutikken der og der kan jeg komme med ett eksempel.
En sommerfuglcyclide koostet på gol rundt 120 kr men den på fagernes
koster 59,- det er halve prisen.....
Postet 22.06.10 kl 20:51
Postet 22.06.10 kl 20:58
hehe nei, men vi er i akvarieklubben her oppe, og således så interesserer det oss, og han er interessert i å drive det i en akvarists ånd, så derfor spør han oss mye om råd, og det får han, derfor så er det bare godord å komme med..
han vil satse HARDT på fisk og det vil merkes, og den eneste som kan komme i nærheten av prisene er selvsagt Thor, men han er overlegen, har spurt Thor og fått masse gode råd av ham, og kanskje om en liten stund så kan det være snakk om å ta inn fisk fra Thor.
Jeg vil IKKE legge meg ut med Dahls for det er uten TVIL den beste butikken i Norge.
Men for de av oss som bor 30 mil unna så er det SUVERENT å få inn en som er villig til å se interessen og deretter ta inn alt vi ønsker til en drømmepris!!
og ja, jeg mener det at om det er noen som tør å satse såpass så burde vi støtte oppunder den harde startfasen..
så absolutt, betal overpris hos din "lokale" butikk, men kom til fagernes og få den samme fisken billigere!
han vil satse HARDT på fisk og det vil merkes, og den eneste som kan komme i nærheten av prisene er selvsagt Thor, men han er overlegen, har spurt Thor og fått masse gode råd av ham, og kanskje om en liten stund så kan det være snakk om å ta inn fisk fra Thor.
Jeg vil IKKE legge meg ut med Dahls for det er uten TVIL den beste butikken i Norge.
Men for de av oss som bor 30 mil unna så er det SUVERENT å få inn en som er villig til å se interessen og deretter ta inn alt vi ønsker til en drømmepris!!
og ja, jeg mener det at om det er noen som tør å satse såpass så burde vi støtte oppunder den harde startfasen..
så absolutt, betal overpris hos din "lokale" butikk, men kom til fagernes og få den samme fisken billigere!
Postet 22.06.10 kl 21:14
Postet 22.06.10 kl 22:00