- Hjem
- Forum
- Butikker og produkter
- Hvordan er utvalget i tynset?
Hvordan er utvalget i tynset?
har funnet ut at nærmeste dyrebutikk med fisk ligger i tynset i hedmark...selv om det oxo er langt fra meg. Men Noen som har vært der? Og vet om di har no utvalg?? På jakt etter bla elefantfisk, et par guramier til, kanskje noen stimfisk,mygglarver, noen tynne grenete røtter, planter, kanskje noen snegler osv. Men liten vits å dra 2 timer om di kun har slørhaler og guppy:p
Postet 10.09.10 kl 21:02
Det lureste er nok å ringe butikken.
(Hvis dette er den nærmeste så antar jeg at du ikke bor på Manstad, Fredrikstad )
(Hvis dette er den nærmeste så antar jeg at du ikke bor på Manstad, Fredrikstad )
Postet 10.09.10 kl 21:26
Postet 10.09.10 kl 22:16
Postet 10.09.10 kl 22:21
Jeg har bodd på Tynset noen år, utvalget er vanlig "brødfisk". Mye gullfisk, platy, guppy og ballong versjoner av disse.
Siden mannen min er derfra er jeg der noen ganger i løpet av året. I sommer var det snaut.
Jeg bodde på Os også en stund, og da er jo Røros nærmest. Det var der jeg kjøpte mitt første akvarie.(mange år siden!) Mer utvalg der enn på Tynset.
Siden du bor i Tufsingdalen tror jeg Røros blir nærmest, hvis det fortsatt er dyrebutikk i kirkegata der da!
Hvis det er noe spes du vil ha, kan du bestille og betale butikker her på Østlandet. Vi er stadig i østerdalen, så det går ann å være behjelpelig med henting i butikken å frakte det nordover for deg.
Siden mannen min er derfra er jeg der noen ganger i løpet av året. I sommer var det snaut.
Jeg bodde på Os også en stund, og da er jo Røros nærmest. Det var der jeg kjøpte mitt første akvarie.(mange år siden!) Mer utvalg der enn på Tynset.
Siden du bor i Tufsingdalen tror jeg Røros blir nærmest, hvis det fortsatt er dyrebutikk i kirkegata der da!
Hvis det er noe spes du vil ha, kan du bestille og betale butikker her på Østlandet. Vi er stadig i østerdalen, så det går ann å være behjelpelig med henting i butikken å frakte det nordover for deg.
Postet 10.09.10 kl 22:43
Postet 10.09.10 kl 23:29
Postet 10.09.10 kl 23:40
Postet 10.09.10 kl 23:45
i røros har jeg allerede vært, da jeg oxo hørte det var dyrebutikk der. Men den var nedlagt det var en annen butikk som var en slags dyrebutikk litt lenger ned da. Men den hadde kun for til dyr. Og 2 typer fisk. Gullfisk så klart, og blå gurami. Trondheim? Ja da tror jeg at jeg må vente på bilen først gitt:p gikk dukken rett før jeg fløtta, så står til rep i oslo, men blir kjørt opp av svigers så fort den er klar:p kan tro jeg gleder meg til å slippe bussen. Er jo ikke akkurat så stort utvalg av skyss i tufsingdal:p
Postet 11.09.10 kl 07:55
Postet 11.09.10 kl 07:57
Endret: 11.09.10 kl 07:58
Postet 11.09.10 kl 10:50
Postet 11.09.10 kl 11:40