Hvilke forhandlere?

Hvilke forhandlere finnes i norge nå?? Jeg tenker på grossister som leverer til dyrebutikker ol.
Tropica leverer vel til noen

Vi (ADA Norge) har som mål å levere til butikker
Så de gamle "gode" som Norsk Akvariefisk oppdrett, og Norsk Tropefisk import bla finnes ikke mer?

Imazoo, er ikke de i sverige?
Imazoo har begynt å importere til Norge også.
Imzo har solgt varer/importert til Norge i en mannsalder.
Forskjellen nå er at de har opprettet Tropeimporten A/S som er deres Norgesavdeling.

Dvs: Imazo er den "offisielle" Sverigelevrandør.
Tropeimporten A/S er den "offisielle" Norgeslevrandøren.

Lageret/bedriften ligger i Sverige der de alltid har gjort, og alle ordre/varer kjøres ut fra samme lager.
Helt riktig det Morten sier her, Tropeimporten og Imazo er samme greien.

Men det finnes mange flere leverandører enn dette til det norske zoo markedet enn hva som er nevnt her i tråden.

Men er det spesifisert spesielt akvarieprodukter du tenker eller generelt leverandører til zoo butikker?

For å nevne noen andre som også har blandt annet zoo artikler er gibbon, febo, premiumpetproducts og dogman.

Man har jo også felleskjøpet men de leverer ikke noe akvarie artikler da.
Saken er at jeg har drevet en dyrebutikk for lenge siden. Da hadde jeg selvfølgelig flere jeg kjøpe fisk og planter av. Imazo er jeg godt kjent med, nytt er at de har fått egen norgesavdeling. De jeg handlet med den gangen, ser ikke ut til å drive lengre. Så nå lurer jeg da på hvem som leverer fisk og planter.
Jeg driver fortsatt butikk, i en beslektet bransje, men forhandler ikke lengre fisk/planter. Og det trenger jeg nå! Men, siden jeg er et firma bruker jeg å handle med grossister!
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Noer
Reklame for plussmedlemskap