Anbefaling

Hei mine fiske venner

Jeg har alltid brukt butikker for å handle ting og tang jeg trenger til akvarie og katter. Men jeg hører at det er billigere og kanskje bedre å kjøpe fra nettet. Jeg er ikke så kjent her så jeg lurer på om det er noen som kan anbefale meg hvor jeg kan kjøpe ting som:

svamp til filtere, kattemat, fiskemat, salt til akvarie, aquasafe, medisiner til fisk, dekor, fisk, og andre ting som man trenger til akvarie og katter (gjentar meg selv her)

Håper på masse svar, og takker alle på forhånd for hjelp og samarbeid
Hei!

Bruker stort sett webzoo.no til akvarieting. Norsk butikk (slepp tollbehandling, etc), rask levering og god service. Har avogtil opplevd rot med lagerstatus men ellers ok.

Akvariekjellern.no har bra utval på planter og er raske på tilbakemelding. Eg har riktignok ikkje handla her enno då eg stort sett kjøper planter privat.
Hepp!

Jeg har gode erfaringer både med allerede nevnte Webzoo og Aquamanias på Kløfta. Intet til katt, men utstyr til akvarier har de. Og er det ikke på lager så skaffer de det eller anbefaler gode substitutter. Min personlige erfaring er at det er høy fagkunnskap og seriøsitet begge steder.
Når det gjelder katter, er den beste nettbutikken Stargate. Har handlet masse derfra, og han som eier butikken, Johnny Skjølås, er veldig grei å ha med å gjøre. Trenger du råd/hjelp, så får du det. Han sender veldig kjapt og har det meste både til dem som kun har kosekatt og oss som har utstillingskatter...mange ting som ingen andre har. Gode priser også.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap