Nettbutikker som sender planter..

Inaktiv bruker
Noen som har et tips om hvor man kan få skaffet seg planter? Har leitet en del, men den eneste jeg kan finne er aquamanias. Ingen andre?
Jeg bruker http://www.akvariekjellern.no . Synes de er billige og ryddige. Jeg har så langt, ikke noe å utsette på hverken pris eller kvalitet. De er de billigste jeg har funnet da jeg ikke kjøper fra private. Nå sitter jeg her å venter på en sending fra dem!
Om du går etter prisen så er ebay.com det beste. aquaticmagic der har mye billig og veldig hyggelige om det skal være noe.

Ellers har du Akvasia og som nevnt over.

Selv har jeg kjøpt fra ebay og vært veldig fornøyd, fikk en plante som hadde dødd på veien og de sendte ny med engang. Så kan absolutt anbefale å sjekke der først.
Inaktiv bruker
Takker for tips
Cathy
Ellers har du [URLBLOCK1] og som nevnt over.

Er du sikker på at Akvasia selger planter? Jeg kan ikke se noen planter på deres side.

Jeg vet bare om Akvariekjelleren og Aquamanias.
Aqua1
[QUOTE=Cathy] Ellers har du [URLBLOCK1] og som nevnt over.

Er du sikker på at Akvasia selger planter? Jeg kan ikke se noen planter på deres side.

Jeg vet bare om Akvariekjelleren og Aquamanias.

Om du klikker på Akvarium så planter kommer det opp en liste (planter ligger på linja oppe og ikke på siden)
Ja, da fant jeg dem også. Takk, det var godt å vite
Veldig fornøyd med akvariekjelleren. Men også det eneste jeg har prøvd da.
jeg har bestilt en haug ekstra planter som jeg tenkte snart legge ut for salg her, tenkte du på noe spesielt?
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap