Biltemasand ikke å få tak i lenger?

Har vært innom 2 Biltema-butikker og sett etter Biltemasanden som kan brukes i akvarier. Den hadde de ikke i noen av butikkene (hadde kun den med Olivin som ikke kan brukes). Det ble sagt i den ene butikken at den var gått ut av sortimentet. Er det noen som vet om dette stemmer? Noen alternativer i så fall, bortsett fra dyr Rådasand e.l.?
Hmm Dem har det her på biltema i østfold. Men rådasand er ikke så dyrt her koster den 169 kr for stor sekk men det kommer jo også an på hvor mye du skal ha da =)
Jeg kjøpte den groveste sanda på denne siden for noen uker siden på Biltema i Moss. Hvis du legger den til i innkjøpslisten kan du se lagerstatus på ditt varehus
Hvis du ikke finner på biltema, så har Jula samme typen sand (Hvis du har Jula i nærheten da)
Kjøpte litt over en måned siden på biltema sandsli, bergen. Men så er det jo et stykke unna deg, kanskje Varenummer 17-5422. Måtte hente det i disken for bildeler etc.
Takk for nyttige svar! Takk for linken, HeleneO. Jeg forsøkte å legge inn for å se lagerstatus, og da står det faktisk at de har det på lager i butikken! Håper det stemmer. Men det må være dårlig service fra de ansatte i så fall, de gadd ikke gå og se en gang! Lurer på om de hadde anstrengt seg litt mer hvis jeg var mann...!?
Har ikke Jula i nærheten dessverre, ellers skulle jeg gått dit isteden. Men da får jeg prøve igjen, nå MED varenummer.
Det er vel varenummer som slutter på -25 som er mest anbefalt her inne. Det som slutter på -22 kan bli for finkornet og dermed være for tett og kompakt.
HeleneO
Det er vel varenummer som slutter på -25 som er mest anbefalt her inne. Det som slutter på -22 kan bli for finkornet og dermed være for tett og kompakt.
Ja det er den jeg har brukt før også. Takk!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap