- Hjem
- Forum
- Butikker og produkter
- Biltemasand ikke å få tak i lenger?
Biltemasand ikke å få tak i lenger?
Har vært innom 2 Biltema-butikker og sett etter Biltemasanden som kan brukes i akvarier. Den hadde de ikke i noen av butikkene (hadde kun den med Olivin som ikke kan brukes). Det ble sagt i den ene butikken at den var gått ut av sortimentet. Er det noen som vet om dette stemmer? Noen alternativer i så fall, bortsett fra dyr Rådasand e.l.?
Postet 14.08.13 kl 16:56
Postet 14.08.13 kl 17:03
Jeg kjøpte den groveste sanda på denne siden for noen uker siden på Biltema i Moss. Hvis du legger den til i innkjøpslisten kan du se lagerstatus på ditt varehus
Postet 14.08.13 kl 18:28
Postet 14.08.13 kl 20:00
Postet 14.08.13 kl 20:08
Takk for nyttige svar! Takk for linken, HeleneO. Jeg forsøkte å legge inn for å se lagerstatus, og da står det faktisk at de har det på lager i butikken! Håper det stemmer. Men det må være dårlig service fra de ansatte i så fall, de gadd ikke gå og se en gang! Lurer på om de hadde anstrengt seg litt mer hvis jeg var mann...!?
Har ikke Jula i nærheten dessverre, ellers skulle jeg gått dit isteden. Men da får jeg prøve igjen, nå MED varenummer.
Har ikke Jula i nærheten dessverre, ellers skulle jeg gått dit isteden. Men da får jeg prøve igjen, nå MED varenummer.
Postet 14.08.13 kl 20:35
Postet 14.08.13 kl 21:22
Postet 14.08.13 kl 21:50