3d- bakgrunn ifra aquadecor

Noen som har prøvd å kjøpe bakgrunn ifra denne produsenten?




Den lager bakgrunn på mål, og det vurderes hvis butikken er seriøs.

Har et akvarium på ca 150 cm lengde, 50 cm høyde og 45 cm bredt. Det koster i følge nettsiden 500 euro... 4150,- kr.... dyrt?

Har ikke greie på det, men de så ganske bra ut flere av dem..

Plussmedlem
Hvis du prøver "søk-funksjonen" så får du helt sikkert opp en del på dette....
De jeg har hatt derfra er fantastiske. Anbefales på det sterkeste.
milo
Hvis du prøver "søk-funksjonen" så får du helt sikkert opp en del på dette....


Ja, hele 3 treff, 2 om reker og 1 om isopor DIY. Så flere konstruktive råd mottas med takk

Til Are, vet du hvor lang leveringstid det er? Fant ikke no om de på nettsida. Leveres det på dør ell via post?

Se der ja! Staveforskjeller tok jeg ikke høyde for!

Takk for hjelpa!
Plussmedlem
Jeg visste det skulle være mer om de se...
Har selv bakrund fra aquadekor og er kjempefornøyd, mener å huske at det tok ca 1,5 måned før jeg fikk den.
De lager bakgrunnene etter bestilling. Jeg fikk løpende info underveis samt at de sendte bilder for å få godkjening av produktet før de sendte den.
Min ble sendt med post og måtte hentes på postkontoret, men hvis du betaler ekstra sender de sikkert til din add.
Akkurat! Ser jeg la inn feil på nettsiden dems, som jeg refererte til i første post. Prisen ser ut til å bli ca halvparten. Dermed blir det nok bestilling herifra! Har noen av dere støttebjelke i akvariene deres med slik bakgrunn? Lett å montere?
Min er 160 cm kom i 3 deler som jeg satt sammen, veldig enkelt, ikke mulig å gjøre feil.
Brukte chlas ohlson silikon til å feste med.
Hvis du går inn på profilen min så ligger det bilder av 530 literen min med bakgrunnen
Ja da skulle det jo egentlig ikke være noen sak! Har du med innvendig filter bak bakgrunnen eller?

Så ihvertfall fantastisk ut!
Har 2 stk utvendige filtre, men på min bakgrunn er det desverre ikke plass til rør bak, så rørene ligger synlige.
Men de har bakgrunner som har plass til utstyr bak
Okei, ser ut som om det blir utvendig filter her også, likevel. Men satser på å få dem laget slik at slangene blir gjemt
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap