Aquamanias

Jeg bestilte noen varer hos Aquamanias, og da disse ankom fant jeg et par smørbukk karameller sammen med varene i esken.. Noen fler som har opplevd det? Jeg spiste dem, de smakte godt
Hei, så artig! Hyggelig med små overraskelser.
De sender alltid med karameller
Plussmedlem
He, he... Velkommen som Aquamanias'ed, han gjør alltid det... :p
hehe jeg har blitt fast kunde hos dem,synes det er hyggelige folk også,svarer altid på brev,mail...til og med utover kvelden,ikke mange som gjør,og jeg har kjøpt myyye der gjennom årene,og skal gjøre det fremover også,

og de to karamellene er jo bare kos da,håper jo de fortsetter med det..dem får jo flere bestillinger for den æren. AA+ for den butikken ja..
Noen som vet?
La inn en bestilling hos aquamanias og fikk en bekreftelsesmail på bestillingen. Denne sa at jeg skulle få ytterligere en mail med betalingsinfo m.frakt osv. men denne mailen uteblir. Noen som vet om butikken er stengt???
Han har hatt problem med e-posten sin. Send han en ny e-post eller ring, så ordner det seg forhåpentligvis.
Plussmedlem
Hiver meg på bejublingen og istemmer at Aquamanias er super!

Men som en digresjon: Noen som vet om webzoo ennå er i drift?
Har lagt inn bestilling, sendt forespørsler og div, men ikke noen form for kontakt.
Fikk varer fra Webzoo på mandag, så de skulle være oppe å gå. Alltid fornøyd med både aquamanias og webzoo.
Aquamanias er helt topp.
Webzoo har jeg helt gitt opp. Har hatt 2 bestillinger der, ikke fått varer eller hørt noe som helst fra de, virker ikke som en veldig seriøs nettbutikk.
Før handlet jeg kun hos webzoo, men de har blitt så useriøse, så nå handler jeg kun hos Dream aquarium og Korallen.
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap