Søker råd om hvor jeg kan kjøpe akvariereoler

Jeg holder på å bygge opp et vekstrom/akvarierom på en skole. Jeg ønsker meg akvariereoler med 2 eller 3 i høyden for å utnytte begrenset plass, Jeg fant veldig gode løsninger i en nettbutikk som het akvariekjellern, men denne viste seg å være nedlagt. Har noen råd om hvor jeg bør henvende meg?
jeg har til tider sett de på finn.no ellers vet jeg det finnes et firma som heter reptilbygg som holder til i Trondheim, er jo mulig å høre om de tar på seg oppdrag. De bygger jo terrarium på mål, hyller til disse osv, er vel en del overlappende kunnskap vil jeg tro, sånn bortsett fra at akvarier er mye tyngre når de fylles opp, men det er jo snakk om matrialvalg og slikt så ikke en umulighet at de kanskje kan ta en slik jobb også ville jeg tro, koster iallefall ikke noe å spørre.
Plussmedlem
Spennende prosjekt!

Du kan jo sjekke på Webzoo.net. På samme måte som Akvariekjellern gjorde, fører Webzoo Porsa-deler til akvariebord og reoler. Du bestiller deler etter målene du ønsker, og de er lettere å montere enn Lego
Plussmedlem
Budsjettet ditt vil ha veldig mye å si her. Siden du snakker om en skole, så antar jeg at budsjettet ikke er det største?
Finn.no er en god mulighet, selv om det kan ta tid å få tak i det du er ute etter.
Ellers kan det være en del å spare på å bare kjøpe kar og lage reolen selv i treverk....
Plussmedlem
..og hvis estetikken ikke er et hinder så kan man bygge av leka-blokk og 2"6" (eller 48x148 som det heter nå).
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap