Akvariekjellern

Hei.

Noen som vet om Akvariekjellern fremdeles holder på?
La inn en bestilling her før helgen og har ikke mottatt noen bekreftelse på verken bestilling eller betaling. Betalte med kort.

Har prøvd og kontakte dem på Epost og telefon, men ingen av delene virker. Epost er ikke gyldig og nummer er ikke i bruk.

Blir litt bekymret siden det gikk noen tusenlapper i ordren.



Jeg er ganske så sikker på at den er nedlagt for ganske lenge siden. Utrolig kjedelig hvis det fortsatt er mulig å legge inn bestillinger og ikke minst betale!!
Ja begynner å bli ganske sikker jeg også. Nettsiden virker aktiv. Fikk betalt og alt. Veldig dumt om det er bortkastet penger ??
Jeg sjekket på FB, der jeg mener jeg har sett uttalt at det er nedlagt. Og det stemmer, konkurs for flere år siden. Det var noe med dødsfall osv., men nettsiden har aldri blitt tatt ned. Helt håpløst! Håper det fins en eller annen mulighet for å heve det kjøpet. Kan du snakke med banken?
Rimelig håpløst ja. Merkelig at de stenger ned alt unntatt nettsiden.
Kunne i det minste ha stanset betalingsløsningen deres.Skal ringe banken i morgen og høre om noe kan gjøres. Tviler,men verdt ett forsøk.
Jeg prøvde også å kontakte dem, men mislyktes.
Plussmedlem
Anbefaler ikke handel med nettbutikker som ikke har organisasjonsnummer på nettsiden sin. Det er lovpålagt å ha det.
Tilfeldig bekjentskap
© Steinar Talmoen
Reklame for plussmedlemskap