Hvem er dette? ;)

huff..kjøpte ett par fisk i dag og glemte helt å se på navnet! Det er en algespiser,skulle ha otto men han hadde ikke på butikken,anbefalte disse istedet iom de ikke ble mere enn 2-4 cm. det er litt dårlig bilde men kanskje noen ser hvilken art det er. har ett møkka kamera når d kommer til zooming og klarhet den er lik ancistrus men er litt slankere og gullbrun i fargen.
Er trolig en otto- av ett eller annet slag (selv om han i butikken mente han var fri for dette). Men som du selv sier, bildet var ikke det helt store å ha til hjelp

Om du klarer å ta ett par bedre bilder, er det sikkert noen som kan se akkurat hvilken krabat det er
Er vel faktisk ikke en Otto likevel, tror faktisk mere på denne:
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=3884

Kan det stemme??
Frank Angell
Er vel faktisk ikke en Otto likevel, tror faktisk mere på denne: [URLBLOCK1] Kan det stemme??

jaaaa!!! det stemmer veldig! tusen takk!! De hadde ett norsk navn i butikken men husker ikke hva som sto. Men skal noteres
Pitbull pleco er ett vanlig navn på denne, både norsk og engels populærnavn.

Hvorfor denne småvokste, rolige fisken har fått nanvet pitbull har jeg ikke peiling på (eller forståelse for).
Tidligere ble den også definert som LDA25.

Info om fisken er litt feil, ut i fra det jeg sitter med info om, er at den kan bli 8 cm (stemmer bra med de jeg selv hadde), er Brasilianer og bør ha minst 80L vann rundt seg
Pitbull pleco er riktig ja,husker det når du sier det. Jaja der slår ekspertisen ut igjen fra butikkpersonalet!! :/ men uansett,de jeg har nå er bare 2-3cm,har de i yngelkaret mitt.Men så snart de vokser seg til så putter jeg de i ett større kar
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap