Hvilke type Malawi er disse?

Hva slags Malawi er disse tre? De i dyrebutikken visste ikke! Noen der ute som vet?
Syntes den på bilde 2 minnet mistenkelig om Nimbochromis venustus, female, ut i fra bildene i Malawiguiden.
De andre var for uskarpe til at jeg greier å se hva det er med ett utrent øye

Forresten, hvilken bakgrunn er det du har i karet?

Sjekk denne nettsiden http://akvasia.no/ og gå inn på bakgrunner og Aquarock. Fin pris har den og
Nummer tre ser ut som en ung Copadochromis Borleyi. Red fin-varianten vil jeg tippe. Kommer til å bli en sværing det der
Hmm har sjekket i Malawi boken nå og det ser ut til at du kan ha rett. Den blir ikke akkurat liten... Går under rovfisk gruppen
Bella
Hmm har sjekket i Malawi boken nå og det ser ut til at du kan ha rett. Den blir ikke akkurat liten... Går under rovfisk gruppen:-(

Dersom dette var et svar på mitt innlegg, så stemmer vel ikke det. C. Borleyi er av de fredelige variantene.

N. Venustus derimot blir stor, og klasifiseres som rovfisk. Har litt erfaring med denne, og har ikke opplevd at den spiser av resten av beboerne. Men stor blir den
Ja det var den jeg mente ja Jeg får prøve å ha dem en stund i karet jeg har på 205 liter, får se ann hvordan de oppfører seg og blir i størrelsen. De kan jo bli fine
Takk for hjelpen til dere, kjekt å vite hva en har i akvariet
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap