Blue Ghost

Jeg har fått en flott malle med navnet Blue Ghost, er det noen som vet litt om denne arten?
Den står ikke i fiskebasen som blue ghost. Men se etter L-128. Her er forresten linken: http://akvaforum.no/profile.cfm?id=13591
Jeg har en selv
Takk for raske svar, fant en god del av det jeg lurte på der. Min er ikke mer en knappe 2 cm og lurer på om dette er em raskvoksende art?
Min er ikke lengre enn 3 cm, så jeg vet heller ikke. Jeg tror ikke de vokser så veldig fort. De hadde dem i dyrebutikken ganske lenge før jeg kjøpte, og jeg kan ikke se at de har vokst. Har veldig lyst til å kjøpe en til (hvis de fortsatt har), men det koster tross alt litt. Dessuten har jeg et fullstendig hodeløst fiskekjøp foran meg, og kommer til å blakke meg på det.
Hodeløst????

Har også en liten Golden Nugget som jeg synes vokser sent, vet du noe om veksten på denne?
Vet ikke noe om nugget. Her må noen andre trå til.

Fisk til 1000,- er det jeg vil kalle hodeløst...
Dyrehagen
Vet ikke noe om nugget. Her må noen andre trå til. Fisk til 1000,- er det jeg vil kalle hodeløst...

Dyrt ja, men kanskje verd det.
Takk for hjelpen, og lykke til.
L-128 koster faktisk ikke 1000,- den selges i stavanger for 490,- men jeg vil si det at det er verdt det for det er er meget pen fisk.
De 1000,- hadde ingenting med L-128 å gjøre. Det var bare et hjertesukk om at jeg kom til å punge veldig ut for fisk snart. Det som koster er L-46, sebrapleco. Min lille L-128 kostet meg 350, så jeg klager ikke på det Nydelig liten sak, ja.
Dyrehagen
Min lille L-128 kostet meg 350, så jeg klager ikke på det :-) Nydelig liten sak, ja.

Billig, jeg gav 595,- for min i Drammen,
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap