L333,eller L066?

Vi kjøpte denne som L333, men jeg synes den er så annerledes enn de andre fire i tegningene (mer sort på hvitt, enn motsatt) så jeg begynner nesten å lure på om det er en L066? den er mye tøffere enn de andre også, og er gjerne helt fremme i karet på dagtid dersom det vanker en godbit der. Noen som tør uttale seg?
Jeg titta litt på bildene i fiskebasen. Og så at L006 har en spesiell form på halen. Ser ikke ut som om din fisk har denne formen på halen. Men jeg ser ikke halen til din så godt på bildet.
Men jeg vet ikke da, har ikke peiling på sånne fisker
L333 har en mørkere grunnfarge og ferre striper enn det L066 har. L066 har også en større hale enn det L333 har.

Det som er helt sikkert er at det ikke er L066.

Jeg legger ved 2 bilder.

Bilde 1. L-066
Bilde 2. L-333

Det er ikke alltids like lett og se forskjell på de forskjellige mallene. Så for alt jeg vet er det ikke sikkert det er L333 selv om det kan se slik ut, det kan jo være noe annet.

Men noe jeg kan si er at den er ganske pen samma hva det er for noe

Andreas Bjørvik
Tusen takk for svar :0)
Den er kjøpt som 333 hos Dyrego i Lørenskog, og han pleier ha oversikt over hva han har, så da får jeg satse på at det er den. Da har vi hvertfall 4 stk, og ja, de er flotte!
Da vil jeg nok tro at det er L333 Dyrego har som regel kontroll på hva de har og ikke. Det hender at jeg stikker innom Dyrego som ligger i stavanger og der vet de hva de har.

Så da kan jeg vel si Gratulerer med L333

Andreas Bjørvik
Jo takk for det du ;0 Var redd vi måtte begynne å kjøpe inn 066 også. Kunne jo ikke latt den gå alene, mens alle de andre er tre fire stykker.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap