Sild:P

Ka i all verden er dette for en fisk? Fikk den med karet når eg kjøpte det. Me kaller den bare sildo:P Noken som veit ka fisk det er? Hadde vert morsomt å vite.
Er ganske sikker på at det er en Kongo tetra.

Trykk her for å se profilen dens her på AF
Ja! Da kan faktisk vera! Hehe, min er mykje styggare enn dei på bildene der:P Den er jo bare grå og fargelaus. Men takk skal du ha
Sild er det i alle fall ikke

Kongotetra er spot-on. Fisken er en meget livlig stimfisk, og har du plass til en gjeng av disse (trenger mye tumle\ krangleplass), er dette en svært vakker fisk!
Det ser ut som du har en stykk Kongotetra, hannkjønn, ganske ung. Nydelig fisk! Særlig når lyset treffer riktig, da kommer fisken som er avbildet i basen mer til syne.
Eg har bare ein. Og som sagt så fikk eg den med når eg kjøpte karet. Så den er vertfall en tre år gammel visst ikkje meir. Synes den virker ganske kjedlig eg da:P Vil ikkje ha fleire for å si det sånn. Hadde eg kunne gitt den vekk så hadde eg nok da, men ingen vil ha den. Hehe, stakkars stygge fisken min:P Han e litt søt og då:P Men eg like ikkje heilt at den har ein tendens til å plage sajica'ane mine. Men til gjengjeld så jager sajica'ane den som bare det tilbake.
Prøv å gi den til en dyrebutikk. De tar som regel imot. Hvis ikke så kan du lage en annonse under "gis bort" her på forumet. Stimfisk som går alene, og samtidig blir plaget, har det ikke noe bra.
ok.

Nei da kan eg tenke meg. Visste jo ikkje at det var ein stim fisk før i dag, men skal gjere noke med det fort. Den ser ut til å trives sjøl om den er under "dei forholdene". Akkurat nå har eg et prikkeproblem, så eg må nok friskmelde karet før eg kan begynne å gi den vekk.
D der ser ikke ut som en han synes jeg. Mine hunner er akkurat likedag som denne. Har 8 hunner nå. Hadde en stim på 14 stk. En av de vakreste fiskene synes jeg, men nesten halve stimen døde av hvitprikk
Uffdå Du kan få min! Eg trur den er imun eller noke:P Har hatt kvitprikk i karet to ganger no, og eg har ikkje sett noke på den noken av gongane. Merklig igrunn.
Tilfeldig bekjentskap
© Trond Gimre
Reklame for plussmedlemskap