Hva slags malle?

Inaktiv bruker
Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilken malle dette er? De er ca 4 - 5 cm lange. Hun jeg fikk dem av visste ikke hva det var.
gibbiceps kansje.

eller så kan du se på L-malle-artikkelen se om du kan se likheter.
Det der er en Gibbiceps. Den blir 50 cm lang
men ser ut til at du ikke bryr deg du har jo store nok kar så.
Inaktiv bruker
Jeg måtte jo redde disse søte små fra en sikker død. Men hvis det er en gibbiceps, så får jeg nok problemer med plass når de vokser til ja.
Men du har jo stort nok akvarie da !
Inaktiv bruker
Har jo noen andre fisk der fra før. Kan ikke akkurat slippe disse ut i dammen heller. He-he. Håpet dette skulle være noen søte L-maller jeg da. Noen som ikke ble fullt såå store.
Det er jo L-maller, og de er jo søte, men de blir stor, veeldig stor!
Skal du ta livet av de da? :S:S
Inaktiv bruker
Ja da blir det fiskemiddag. Neida skal stelle pent med de jeg. De kan jo bo i dette karet lenge, og så får vi se. Og den har hele 3 L-nr. ja.
Hei Torhild.

Håper malledamene dine har det bra. Stikk innom DyreGo på Manglerud - så kan du få deg noen skikkelige L-mallegodbiter til halv pris. Det er verdt et besøk...
Fint at du skal ha de! Dumt å ta livet av fisk som er frisk!

Inaktiv bruker
tertit
Hei Torhild. Håper malledamene dine har det bra. Stikk innom DyreGo på Manglerud - så kan du få deg noen skikkelige L-mallegodbiter til halv pris. Det er verdt et besøk...

Hei hei.
Ja de har det bare bra. Kjempefine er de. Tror ikke hannen har skjønt noe enda, for "lille" han stikker av når disse to er frampå.

Blir fristet til å ta en tur til DyreGo ja.
Inaktiv bruker
dette nok en gibbiceps,kan bli opptil 55 cm lang
Guppyungen
dette nok en gibbiceps,kan bli opptil 55 cm lang

Det står i fiskebasen at den kan bli 50 cm lang! Kan den bli 55 cm?? :O:O
Fiskeelsker!
[QUOTE=Guppyungen]dette nok en gibbiceps,kan bli opptil 55 cm lang

Det står i fiskebasen at den kan bli 50 cm lang! Kan den bli 55 cm?? :O:O

Fiskebasen er ingen fasit, så det kan alltid være litt mer eller mindre enn det som står der :P

Og ofte er maks størrelsen noe som skjer en gang i skuddår og ikke særlig realistisk størrelse på fisken. Spesielt med tanke på hvordan mange forer fiskene.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap