Hva heter denne lille karen?

Skulle bestille meg et par til - og oppdaget at jeg for mitt bare liv ikke kunne huske hva det er for noe.

Har ikke et kamera som egner seg til slike bilder og i tillegg henger den på ruta, men håper dere ser det likevel...

Malagi
Han heter Rolf

Men seriøst, jeg kan ikke se om det er en plante eller fisk fra det bildet du tok. Tror du må prøve igjen med mindre noen har bedre øyne enn meg.
Ser ut som en Sewellia Lineolata.
Vel - YazzY...du ser ikke stort her i verden du da :P Tenkte jo at den har en litt karakteristisk fasong, da vet du.

Men takk til deg, Tula - var helt riktig det!

Digger den lille rakkeren! Tømte akvariet for alt innhold når vi flyttet til nytt hus. Merket ikke i farten at den ikke var i bøtta med resten av fiskene. Den hadde nok gjemt seg i en hule eller noe. Overlevde i flere timer i en bøtte med stein, røtter, huler - og en liten skje med vann. Og det var vinter, var sikker på at den kom til å stryke med av stresset...men den gang ei

Malagi
Det finnes flere fisk med denne karakteristiske formen, som er relativt like Men mest trolig er det rett art, da denne vistnok er vanligst i handel
Hvis de ikke har navn som er svært like også, så er den en Sewellia Lineolata - kjente igjen navnet når jeg leste det Ante bare ikke hva jeg skulle søke på engang...så da er det litt greit med hjelp, hehe.

Og det fikk jeg jo!

Malagi
Tilfeldig bekjentskap
© Veronica Opsahl
Reklame for plussmedlemskap