hvilken malawi er dette?

jeg var på den lokale dyre butikkken i dag når jeg fikk øye på den nydelige malawi cikliden å så var det et lekspar så de solgte for bare 300 kr
men vet ikke hvilken det er så hjelp meg
Det er sikkert fine fisk, men 300 kroner er rådyrt for fisk uten navn og lokasjon.
Synes det ser ut som Hongi, jeg, men kanskje i en lys variant?
Hongi
Det nærmeste jeg kommer er: Metriaclima greshakei
(men er ikke helt sikker) Du får google det.
Håvard Støre Andresen
Det er sikkert fine fisk, men 300 kroner er rådyrt for fisk uten navn og lokasjon.

Ikke om du finner ut senere at de har en utsalgspris på 1000,- pr. stk.
Kesol
[QUOTE=Håvard Støre Andresen]Det er sikkert fine fisk, men 300 kroner er rådyrt for fisk uten navn og lokasjon.

Ikke om du finner ut senere at de har en utsalgspris på 1000,- pr. stk.

Er det 1000kr stk for disse??? Om du har betalt det for denne arten så...ja... Da skal ikke jeg si mer hehe...
Acei
Når jeg kjøpte disse het de "Ps Acei mosambique"¨
i fiske basen har jeg kommet frem til at de er Pseudotropheus Acei.
Det er flotte fisker. Jeg betalte ca 70kr stk for mine, de var 5-7 cm og nå har jeg rundt 30 yngel på 2-3cm og hunnen tygger igjen så da er det en ny ladning..
Store var leksparet? Hvis du vil ha de små får du gi en lyd. Tenkte og begynne og selge unna den største yngelen nå..
Men kan noen si hvordan man ser forskjekl på han og henne??

De selger de på aquamanias aquamanias
det er ikke acei
den ene var maylandia greshakai men den stripete kan gjerne være acei for alt jeg vet men det kan godt være en maylandia zebra også
...
så de lurte meg godt i dyrebutikken det var to hanner å den stripete drepte greshakaien så nå har jeg skaffet meg noen flere.p
Minner mye om et par som gikk her inntil nylig. Den lyseblå er i tilfelle hannen, og den mørke er hunnen. Greshakei får (skal iallefall få) røde finner. Vil tro dette er en Maylandia Zebra "yellow top" fra Mapanga (ikke Mpanga)
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap