Hva i huleste ER dette?

Den er fortsatt liten, så lurer på om det er Kinesisk værål, men har også fått forslag mom hestehodebotia. De er noen Sinnsykt raske jævler, og har bart og 1 ryggfinne
Synes ikke den ser ut som botia i det hele tatt, men nå er jeg ingen botiaekspert heller.... ;P
Den har jo ikke botiahode?
Jeg synes heller ikke den ser ut som en botia, men jeg synes den jeg hadde forslag om likner mer
En slik har jeg harr også, husker ikke navnet på den i farta. Utrolig stilig.
Ikke har jeg peiling på hverken øreål eller gobyer, men synes den er mer gobyaktig. Her er en som ligner litt, tror ikke det må være den, men bare til sammenligning...
Din har jo helt andre farger enn mine?`Er dine voksne? Er du interissert i og kjøpe?
Aggi
Ikke har jeg peiling på hverken øreål eller gobyer, men synes den er mer gobyaktig. [URLBLOCK1]er en som ligner litt, tror ikke det må være den, men bare til sammenligning...

Tror ikke det er den, fordi min har bare en ryggfinne
Det var bare vill gjetning, egentlig. Men synes likevel den var nærmere enn værål ;P
Aggi
Det var bare vill gjetning, egentlig. Men synes likevel den var nærmere enn værål ;P

Sant nok, emn som sagt, den har bare 1 ryggfinne. Se på bilde nummer 3 på Værål så ser ud at de likner
Denne fisken er en Schistura balteata

Jeg selger ikke min, skal kjøpe meg fler jeg. De har dem inne på Dahls dyrerike for 59 kr. Dit skal jeg.....
Det er en botia, schistura balteata, på norsk kalt Sumo Botia
Evt en veldig nært beslektet art, men er temmelig sikker på at det er den.
Der var den jo... Da kan jo dere ta noen fine bilder til basen
Stemmer sikkert, men denne har jo sterkere farger enn min? Kommer dette når den blir større eller? Den er vel 2-4 cm nå
Sikkert.
Følg google-linken i profilen på fiskebasen, så ser du at det er variasjoner.
Kjøp og salg skal ikke tas i forumet. Slettet derfor en del meldinger her...
Frank Angell
Kjøp og salg skal [I]ikke[/I] tas i forumet. Slettet derfor en del meldinger her...

Herregud Frank
Fredly
[QUOTE=Frank Angell]Kjøp og salg skal [I]ikke[/I] tas i forumet. Slettet derfor en del meldinger her...

Herregud Frank
Herregud hva?? Har du noe å si på min rolle som moderator, gjøres dette via e-post, ikke i forum.
Ta en titt i rettningslinjene, min gode mann
Frank Angell
[QUOTE=Fredly][QUOTE=Frank Angell]Kjøp og salg skal [I]ikke[/I] tas i forumet. Slettet derfor en del meldinger her...

Herregud Frank
Herregud hva?? Har du noe å si på min rolle som moderator, gjøres dette via e-post, ikke i forum.
Nei bare synes dette blir litt for serriøst^^ Keep up the great work
Det der er en Phuket Botia!
Fredly
[QUOTE=Frank Angell][QUOTE=Fredly][QUOTE=Frank Angell]Kjøp og salg skal [I]ikke[/I] tas i forumet. Slettet derfor en del meldinger her...

Herregud Frank
Nei bare synes dette blir litt for serriøst^^ Keep up the great work

Enig med deg-litt for forseriøst, og det er derfor jeg bruker mer og mer et annet forum.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap