type pansermalle, men hva slags?

Jeg har 4 stk av disse, men aner ikke hva den heter. Har trålet fiskebasen rundt,men finner ingen som ligner helt.... Så jeg tenkte at her inne er det jo en malle ekspert nr 1, hehe
Får vi ikke-eksperter lov å forsøke oss også? :0)
Tror ikke dette er en agassizzii, da de har mer spiss/tupp på nesen enn den på bildet til kattpus har. Har du et litt klarer bilde?
Jeg er litt i tvil, men har mest lyst til å si at dette er en schwartzi....
Enig med Gry
Tror det er Corydoras schwartzi
Hmmm. vondt å se..mine schwartzier har de første strålene i ryggfinnen tydeligt gule..kan ikke se at i bildet at denne har det...ligner også litt på Corydoras kanei ???
Nei kanei er den def. ikke lik. Kanei har masse, masse bitte-små prikker over hele kroppen. Ikke slike store prikker i striper som denne. Jeg vil ikke si at det er vanlig med gul første finnestråle på schwartzi? Sikker på at det er det du har, Viggo?
Kim er du her i dag? kan du ta denne? Får ikke mønsteret helt til å stemme med schwartzi, men er det eneste forslaget jeg har.
Gry
Nei kanei er den def. ikke lik. Kanei har masse, masse bitte-små prikker over hele kroppen. Ikke slike store prikker i striper som denne. Jeg vil ikke si at det er vanlig med gul første finnestråle på schwartzi? Sikker på at det er det du har, Viggo?

Fanken...har altid innbildt meg at det er en gruppe på XL schwartzi jeg har men det er mulig det er noe annet...får finne frem kameraet og ta bilder..hehe,
Viggo Gausvik
tipper [URLBLOCK1]
Nei nå har jeg lest, sammenlignet og lest igjen, så nå blir jeg enda mer usikker enn jeg var i utgangspunktet. kanskje det er en variant av agassizzii? :-/

Skal du og begynne å tvile på deg selv nå, Viggo? Hihi!
Det er ikke denne du har, Viggo? Pulcher?
skal i se.... her er noen flere bilder, de er alle tatt med mobilen, da mitt dig cam ikke funker.

De ble ikke allverdens bra,men håper de er gode nok.
Jeg ville nok mene vi er ovre i noget C. schwartzi... det er mit bedste bud.
Ligner veldig på schwartzi i mime øyne også ja.
Kim Mathiasen
Jeg ville nok mene vi er ovre i noget C. schwartzi... det er mit bedste bud.
Tusen takk, Kim, nå begynte jeg virkelig å tvile på meg selv her. Jo mer jeg kikket og sammenlignet, jo mindre schwartzi ble den på et vis :0) Jeg må lære meg til å stole på det som først slår meg.
Tusen takk for super hjelp, og dårlig oppføging av meg

Men jeg synes de på bilde var veldig lyse, mine er jo nesten svarte... Hmm... Mulig de kamuflerer seg pga at jeg har svart grus.

Takk igjen for hjelpen!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap