pleco eller type ancistrus??

ja som nevnt. dette er de beste bildene jeg har fått tatt da den ikke er så mye fremme i karet den er ca 5-6 cm
På bilde 2 kan det kanskje se ut som en vanlig pleco, bildene var litt utydelige så det var litt vanskelig å se...
har mistanke om pleco selv men fikk den som en ancitrus i butikken de vil ikke bytte den for meg heller, kom gjærne med flere meninger om denne.
flere bilder får jeg ikke tatt nå den er ikke fremme=P
Ser pleco ut i ansiktet. Det er ihvertfall ikke ancistrusstørrelse på øyet. Men bedre bilder hadde vært greit, for å kunne si ting sikkert.
tenkte meg det fikk den på butikkende i erstatning for en ancistrus som ikke levde et døgn en gang vokst veldig ii det siste men de var ikke enige med meg på butikken da jeg spurte om jeg kunne komme med den tilbake å få at ancistrus da.........
Bare å gå å klage igjen
det var ikke noen gode bilder men jeg tror åsså det er en vanlig pleco
Ikke klag til dem, en pleco er myyee dyrere enn en ancistrus så behold den til den blir større så selg den for masse penger også kjøper du ancistrus
Ihvertfall her på nesodden kunne du tjent masse penger på det.. kjøpte du den for ancistrus pris?
MetallicaPelle
Ikke klag! en pleco er myyee dyrere enn en ancistrus så behold den til den blir større så selg den for masse penger også kjøper du ancistrus ;)

? Nei...?
Her i trondheim får man hvertfall store plecoer til 40kroner..
Trond Ferkingstad
Her i trondheim får man hvertfall store plecoer til 40kroner..

Kødder du eller?? Jesus! her selger de ancistrus til 95 og pleco til 700 wow..
Kesol
[QUOTE=MetallicaPelle]Ikke klag! en pleco er myyee dyrere enn en ancistrus så behold den til den blir større så selg den for masse penger også kjøper du ancistrus ;)

? Nei...?

?
Kødder ikke nei. når jeg sier store så tenker jeg da på en 10-15cm, aldri sett noen ta over 100kroner for pleco jeg
Trond Ferkingstad
Kødder ikke nei. når jeg sier store så tenker jeg da på en 10-15cm, aldri sett noen ta over 100kroner for pleco jeg

Jesus..! hva med golden nugget? hva tror du den vil havne på?
Er i en helt annen prisklasse Sist jeg så den trur jeg den var 5-600
Trond Ferkingstad
Er i en helt annen prisklasse ;) Sist jeg så den trur jeg den var 5-600

Ok
Jeg har sett GN fra 300-700. Det er store prisforskjeller ute og går. Dessuten finnes det 3 forskjellige arter Golden Nugget, og det er forskjell på hvor lette de er å holde. Personlig har jeg aldri fått til L-18 eller L-81. L-177, derimot, stortrives hos meg. L-18 er den man oftest ser i butikken.
okay ja kjøpte den for 49 kr feil pris de har ikke peiling i den nye butikken på senteret hehe den i byen heros er skikkelig bra da men jeg leverer den nok etterhvert .
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap