Id

Noem som vet hvordan fisk dette er?
Tror ikke det, siden de påstod at de ikke hadde det inne
Men hva vet jeg, mulig de ikke har peiling der.
Jeg også tror de nederste er boliviansk somerfugkl ciklider. Ligner veldig på mine....

Den øverste kan være en dvergciklide av noe slag....
Jeg også syntes det lignet veldig på de, men de påstod at det ikke var det. Mulig jeg får ta en tur til å titte litt, de er på oslo city.
For jeg er på utkikk etter en som nettopp er gul.
Den 3. er nok en boliviansk sommerfuglciklide.. hva ellers skulle det hvert liksom? se på den.
Har sammenlignet mange ganger!
Og jeg er også enig med dere, hva annet kan det være??
Dvs, da vet de ikke akkurat mye hva de snakker om, for de sa de ikke hadde den inne, så jeg spurte hvordan fisk det var, uten å få noe godt svar, men de kunne prøve og bestille boliviansk sommerfuglciklide sa de.
Ricky75
Dvs, da vet de ikke akkurat mye hva de snakker om, for de sa de ikke hadde den inne, så jeg spurte hvordan fisk det var, uten å få noe godt svar, men de kunne prøve og bestille boliviansk sommerfuglciklide sa de.

Ikke akuratt en kjempenyhet at de i butikken ikke kan noe for og si det sånn
De på bilde to stammer nok fra malawisjøen, bilde 3 er jeg ganske så sikker på at er en sommerfugl, som flere har sagt tidlgiere. Om ikke, må de ha sminka den opp på forhånd

Første bilde er en eller annen apistograma, men jeg greier ikke å se hvilken ut fra bildene.
Ble ganske dårlige bilder med min telefon desverre.
men kunne ikke ta med meg ett svært sinna kamera inn i butikken heller følte jeg
Kan hende den på bilde 1 endrer seg litt i fargen etterhvert, samt noen bedre bilder hadde vært fint. Har du en nyere tlf er det ofte macro funksjon
Det er en ny HTC tlf, men det er somregel ikke de beste kamera på de desverre, selv om det er en dyr tlf.
Det øverste bildet er en apistogramma av et slag. Kanskje en hunn (eller en veldig ung fisk), bilde nummer 2 viser malawi yngel (bla. en golden) bilde tre er definitivt Boliviansk sommerfuglciklide yngel som jeg har en god del av svømmende rundt i akvariet.
Ricky75
men kunne ikke ta med meg ett svært sinna kamera inn i butikken heller følte jeg;)
Ikke noe problem å ta med seg bedre ting enn en "stusslig" mobil
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap