vet noen hva denne fisken heter?

jeg vet bare at den er sjelden og at en blir stor
Å dægern.... vet du hva du sitter med egentlig???
Hva er størrelsen på akvariet du har den fisken i?

Det er en Arowana.... du trenger et enormt akvarium til den.

Søk med Google og du vil finne info.
Som f.eks. denne nettsiden for Arowana-fanatikere
Jeg må si som Mona, dægern, du har en fisk som vil bli monsterstor...
Hva har du av plass til denne krabaten?
Karet ser alt annet enn stort ut, men bildene viser jo kun deler av karet, så jeg kan jo ta feil
jeg har et akvarium på 60 liter men den er bare sånn ca. 20 cm, men har planer om å kjøpe et større akvarium
Da håper jeg du har god plass... Den krabaten der trenger et kar på 5000 liter. Han være den minste typen i basen men den trenger uansett 1000 liter.
Darsan Stanislous
jeg har et akvarium på 60 liter men den er bare sånn ca. 20 cm, men har planer om å kjøpe et større akvarium

Seksti-litere pleier å ha målene 60 x 35 x 35 cm (standard).

Så du har altså en fisk på 20 cm i et akvarie på bare 60 cm?

*krymper meg i medfølelse for fisken*
Hmm
Som jeg alltid sier... Best å lese om fisken du vil ha før du kjøper den. Fatter ikke at dyrebutikker selger så stor fisk engang (eller fisk som BLIR så stor kan man heller si). Vist du, trådstarter ikke har tenkt deg et akvarie på noen tusen liter bør du vel egentlig vurdere å levere den tilbake? evt kjøpe deg et stooort akvarie, for så å selge den etterhvert....
arowana
søkte på youtube og fikk opp denne videoen, noen som vet hva som kan ha skjedd med fisken?

her er linken: http://www.youtube.com/watch?v=dTmzU3mrV5M
AquaBoy
søkte på youtube og fikk opp denne videoen, noen som vet hva som kan ha skjedd med fisken? her er linken: http://www.youtube.com/watch?v=dTmzU3mrV5M

Siamesiske tvillinger, kanskje?
Tran Tuan
har 10 arowana..........

Og hva vil du med det innlegget? Spørre om noe eller bare fortelle det?
Fin fisk, faktisk imponerende flotte når de blir store.
Men jeg håper du har et akvarium på størrelse med olympisk svømmebasseng på lur(nesten), for de trenger plass!
Hm, gammel tråd. Lurer på hva som skjedde med denne fisken.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap