Hvilken malle er dette

Litt dårlig bilde.. prøvde å ta nytt, men hver gang jeg nermer meg med kameraet så gjemmer den seg.. Den er svart med orange striper, svakere striper på hode enn på kroppen.. Er vel ikke større enn ca 5-8cm..(den er voksen) Tror det er en pecoltia av et slag..
Vanskelig å si ut fra bildet,men ta en titt på panaqolus maccus å se om den kan være lik din.

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=3861

Alex

Enig med Alenate utfra det som går ann og se på bilde
Ja det liknet jo ganske mye. Er dette en type som dyrebutikker selger?? Har bare 1 og har lyst på fler
Dyrebutikkene her i rundt selger den i allefall, men under navnet klovne pleco.
Okey, da skal jeg undersøke om dyrebuttikkene rundt forbi her kan ha denne inne Synes dette er en kanon flott malle og kan godt tenke meg og ha 5-6stk av den
Har selv 3 stk, de er kjekke, men utrolig sky.
Det er en veldig fin malle det ja,og skal heller ikke være så vanskelig å få tak i heller.
Et annet pluss er att den heller ikke er umulig å drette..
okey.. Får håpe jeg klarer og drette på denne da, det hadde vært kjempe kjekt..
Et lite ps!
Det bildet du har tatt og brukt som din avatar, Lissi87, vant fotokonkurransen på Nettakvariet nå i desember.
Det er et flott bilde, men det er jo ikke ditt.... det finnes noe som heter copyright på internett også (opphavsrettigheter)

Sier bare fra slik at du vet det til senere.
Åja, det visste jeg ikke.. Jeg fant bilde på google når jeg søkte på sommerfugl ciklide.. Beklager dette=)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap