Noen som vet hvordan malle dette er?

jeg kjøpe en malle for en stund siden, fikk beskjed om d var en vanlig pleco, ville gjerne vite hvordan fisk jeg har
Synes den kan ligne på hypancistrus L260 jeg.
ok tusen takk, noen som vet hva den koster?
Den ligner veldig på mine L066,og de koster i butikk i overkant av 400 kroner,Sikkert forskjell på priser i butikk.
Men dette er ikke en pleco,det er jeg 100% sikker på.
ja, eg er nå bra sikker på at d er en L066. etter å ha sett bilder av den.
jeg betalte 150 kr for den
Ikke noe å si på den prisen nei
Flott fisker,med fine tegninger.
ja veldig fornøyd med den, den er veldig sky og skvetten, håp at d blir bedre etter hvert.
litt rart at dyrebutikken ikke vet hva de selger
Gi den litt huler ,for rota er på plass ser jeg,så blir den mer vant til deg etterhvert.
Og det med butikker,det ser vi gang på gang her inne på forumet at det er mange butikker som ikke helt har peiling...
hule av kokosnøtt etter stein?? hva er anbefalt til den, har også en vanlig pleco (d er jeg helt sikker på, umulig å ta feil av den)
desvere er begge butikkene her helt uviten, de vet ikke opp ned på en fisk, veldig synd..
Litt avhengig av hvor stor plass du har i karet ditt,så hvis du f.eks har tilgang til steiner eller skifer du kan lage hulrom med ,så liker de det kjempegodt.Bare vær sikker på at det er steiner som ikke avgir noen skadelige stoffer.Skifer skal være sikkert.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap