Er dette en l-140 ?

Var på butikken, og så den lille krabaten her. Den har nå funnet veien til stua mi, men etter litt research her på akvaforum så lurer jeg egentlig litt på hvilken malle det er.
Grunnen til at jeg spør er at den ble solgt i butikken som L-140, men når jeg ser på profilen i fiskebasen, så er det ikke noe bilde lagt til, og det er også rimelig sparsomt med info.
Har gått igjennom listen med l-maller for å se om den ligner på noen av de som har bilde lagt til, og den gjør jo forsåvidt det, men synes ingen av de er 100% match.
Etter at søk på brukerene, så finner jeg heller ingen andre som har denne fisken i sitt akvarie. Så da blir jo spørsmålet, er jeg virkelig den eneste som har l-140 ? Det hadde jo vært litt morsomt da

Har foreløpig bare ett bilde, da den kun er aktiv om natta. Hele dagen ligger den stille i hula si, men med en gang lyset blir slukket er den ute og svinser
L-140
Heisan!
Det er ingen umulighet at det faktisk er L-140 du har.Men dette er veldig vanskelig å bekrefte. Jeg fant et bilde i Back to Nature guide til L- maller. Og den lille info som står er : 1/12-14 cm/80 cm/ O / 26-30 C/ ph 5-7 Dvs. Hardfør fisk ,12-14 cm lang, 80cm kar, Omnivore(altetende), 26-30 grader vann og ph 5-7.
Den på bildet var fra rio Tapajos.Det er nok flere som har den men har ikke reg. dem her på AF. Bla. har jeg en også som er kjøpt som l-140.

jan
Takk for svar. Ingen lett sak dette med identifikasjon av alle disse mallene har jeg skjønt. Men da er det jo ihvertfall et hpå om å kunne få tak i en make til den etterhvert også da
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap