Hvilken malle er dette?

Jeg vil gjerne kjøpe noen artsfrender til denne. Er imidlertid usikker på hvilken art dette er. Mistenker ancistrus sp oppdrettsvariant. Håper noen kan hjelpe meg med en sikker identifikasjon. Desverre er kameraet ikke det beste og fisken lite villig til å bli tatt gode bilder av. Mønsteret er svart med endel hvitaktige små prikker fordelt over det meste av fisken. Han/hun er rundt 10 cm fra tupp til tupp (fritt øyemål) og skulle være utvokst if dyrebutikken. Den har noen utvekster/antenner rundt neseområdet, men disse er ikke særlig lange.

Klarer desverre ikke å få til et godt bilde
Kan se ut som en ung ancistrus sp hann, men jeg kan ikke si sikkert uten å se den andre siden. Mine ancistruser har ihvertfall samme farger og mønster, ihvertfall de som er unge. Resten av kroppen er også helt like.

Du kan ikke ta den opp og legge den i en bolle eller noe sånn da?
Denne er så og si prikk lik min hunn-Ancistrus SP oppdrettsvariant.
Jeg tipper vi har en sikker vinner.

Edit:Hmm, dersom den er fullt utvokst er det nok en hunn, men ja, er enig i at det også ligner på en ung hann.

Men arten er jeg sikker på i allefall.
Hvis den er fullt utvokst er det nok en hun ja Har sikkert lyst på en kjæreste eller to
Ok ser at jeg har fått svar her alt. Skal søke å skaffe en kjæreste til henne TUSEN takk))))))
Du kan ha fler, de har ikke lange forhold, og det er hannen som passer på ungene det første kullet til mitt par kom ut av hula i går, nydelige saker
Tilfeldig bekjentskap
© Bernhard Birkeland
Reklame for plussmedlemskap