Fin malle

Banjomalle med reke oppå?
oki
det oppå er en reke ihvertfall
Pseudohemiodon lamina.

Grenmaller er desverre altfor undervurdert. Jeg venter faktisk på mine, kommer neste uke, rett fra Peru.

E
den var knallfine.Noen som vet om de er vanskelige å få tak i??
Grenmaller
Erlend D Bertelsen
[URLBLOCK1] Grenmaller er desverre altfor undervurdert. Jeg venter faktisk på mine, kommer neste uke, rett fra Peru. E

Hei Erlend..
Hadde du peil ang de rineloricaria teffaena jeg spurte deg om????

Mvh Frank
hvordan får du folk til å skaffe deg viltfanga fisk erlend??
Knarfen
[QUOTE=Erlend D Bertelsen][URLBLOCK1] Grenmaller er desverre altfor undervurdert. Jeg venter faktisk på mine, kommer neste uke, rett fra Peru. E

Hei Erlend..
Hadde du peil ang de rineloricaria teffaena jeg spurte deg om????

Mvh Frank

Jeg har svart deg her

Matsi95
hvordan får du folk til å skaffe deg viltfanga fisk erlend??

Akkurat disse fiskene har jeg selv fanget i Peru, og de blir ettersendt.
Ellers kan du jo kjøpe mange VF fisk i butikker. Butikkene kan også skaffe mange arter som de ikke har inne. Det er som regel bare å spørre.

E
Hvor fikk du tak i den flotte mallen , Bjørn?
takker for svar erlend! begynte nemlig å sikle veldig etter denne:

[URL=http://akvaforum.no/profile.cfm?id=3931 ]http://akvaforum.no/profile.cfm?id=3931[/URL]

Får dessverre ikke til å få lenken aktiv. så du må bare kopiere det som står.
Pseudohemiodon apithanos er en utrolig fin art. Disse er meget interessante. På onsdag kommer det 5 sånne til meg. Butikker kan skaffe disse, men de er desverre dyre.

E
Hvor dyre er de da??

De var bare sååååååååå fine, og i tillegg er de litt utenom det vanlige. Syntes grenmaller er så fine, og har bare en rinloricaria parva igjen, er forresten Pseudohemiodon apithanos i samme prisklasse som rinloricaria parva?? Har tenkt å hør hvor mye de skal ha for dem i noen forskjellige butikker i nærheten, i det hele tatt om de får tak i dem. Er de du får viltfanget??
Matsi95
Hvor fikk du tak i den flotte mallen , Bjørn?

Har den ikke ,men vil ha den
Erlend D Bertelsen
[I]Pseudohemiodon apithanos [/I]er en utrolig fin art. Disse er meget interessante. På onsdag kommer det 5 sånne til meg. Butikker kan skaffe disse, men de er desverre dyre. E

Hva mener du med dyre.Har du noen ca pris
Jeg venter også på svar fra erlend=P
Matsi95
Hvor dyre er de da?? De var bare sååååååååå fine, og i tillegg er de litt utenom det vanlige. Syntes grenmaller er så fine, og har bare en rinloricaria parva igjen, er forresten Pseudohemiodon apithanos i samme prisklasse som rinloricaria parva?? Har tenkt å hør hvor mye de skal ha for dem i noen forskjellige butikker i nærheten, i det hele tatt om de får tak i dem. Er de du får viltfanget??

Er de dyrere enn L-046?
Prisen variere selvfølgelig. Men et sted mellom 500 og 700 kroner er nok ikke usannsynlig. Disse er også dyre hos eksportør, da de fanges forholdsvis langt unna sivilisasjonen.

E
er det prisen per stykk??, eller går det ann å få dem litt billigere?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap