Malle

Er det noen som vet hva slaks type malle dette er? Vi fikk den med et karr vi fikk. De vi hentet denne hos hadde veldig lite greie på fisk, å desto mindre greie på maller. Så håper det er noen som kan svare på det. Det er gulaktige striper på malla
Ikke veldig lett å se på bilde, men det er nok en Panaqolus av ett slag, kan være en L-74, ser sånn ut på boka jeg har, der er ikke L002 og L74 den samme sånn som her inne.
Vinko
Er det noen som vet hva slaks type malle dette er? Vi fikk den med et karr vi fikk. De vi hentet denne hos hadde veldig lite greie på fisk, å desto mindre greie på maller. Så håper det er noen som kan svare på det. Det er gulaktige striper på malla

Disse bildene er ikke spesielt mye bedre enn di du viste meg her før i dag. Men bilde nr 3 minner meg litt om pecoltia eller hva navnet var. Hadde selv et parr maller med slike striper og mange forslag kom inn. Disse gule stripene er det veldig mange som har, men noen skiller seg ut med retningen linjene går samt tykkelse/gulfarge på stripene. For å få et godt svar, da fra en mallekjenner som er dyktig (ikke meg) trenger du nok MYE bedre bilder.

Hva med å ta den opp i en liten bolle/beholder som er gjennomsiktig å ta bilder sideveis og ovende fra?

Lykke til. Loffa
For meg ser det ut som L-104 panaqulus maccus, eller klovne pleco som den oxo blir kalt
for å forbedre bildene dine. skru av blitsen hvis det går, mørkelegg rommet det er i mest mulig, prøv da å ta bilder, blir som regel en del bedre bilder
L104
Jeg synest også dette så ut som klovnepleco l104.
fiskeren
for å forbedre bildene dine. skru av blitsen hvis det går, mørkelegg rommet det er i mest mulig, prøv da å ta bilder, blir som regel en del bedre bilder ;)

Tak for tipset, skal prøve det
Bildet er for dårlig til å kunne identifisere den.
Matsi95
Bildet er for dårlig til å kunne identifisere den.

Tror nok han har fått med seg det nå......
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap