Hvilken fisk? fornuftig pris?

Jeg har 4 slike fisker som jeg vurderer å selge. Kan noen hjelpe meg med navnet på disse, og evt. hva som er en fornuftig pris? (disse er +/- 8 cm)

Jeg har i tillegg 3 stk. Skivetetra (Silver Dollar) +/- 8 cm. Noen som kan hjelpe med en fornuftig pris?
Det er Norsk Flaggtetra. De får du ikke nye for, de selges for 10,- kr i butikkene, er du heldig får du kanskje en tier for de...
Norsk flaggtetra/ Buenos Aires Tetra ( Hyphessobrycon anisitsi ). Livlig, plantespisende stimfisk.
Anbefaler at du annonser den som "gis bort til noen som har en stim de kan bli med i". Evt selges for en symbolsk sum.

Ville sagt det samme for skivetetraene.
Ville priser på forumet
Her om dagen var det noen som ville ha 120 kroner for 3 purpurbarber(!), så der er vel egentlig ikke noe øvre grense for hva man selger fisk for.
Josef K
Her om dagen var det noen som ville ha 120 kroner for 3 purpurbarber(!), så der er vel egentlig ikke noe øvre grense for hva man selger fisk for.

Men ble de solgt da?
Neppe
La oss håpe de ikke er solgt. Jeg skjønner godt at folk tar godt betalt når de har noe spesielt, f. spesielle Corydoras eller lekspar av diverse fisk, men når man som i mitt eksempel tar 4 ganger butikkpris for helt ordinære fisk, da er det i drøyeste laget, syns jeg. Men forbudt bør det vel ikke være?
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap